قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران

قیمت پتو شادیلون به عنوان یکی از بهترین برندهای تولیدی در ایران به صورت مدوام در حال تغییر است. عوامل و فاکتورهای بسیاری در این امر دخیل هستند که گاهاً موجب سردرگمی خریداران و فعالان در بازار می‌شود.

 

برای اطلاع از قیمت و نرخ روز مرغوب‌ترین تولیدات در این حوزه، بهترین راهکار چیست؟ مراجع مهم برای استعلام و تهیه لیست قیمت ارقام سفارشی چه کسانی هستند؟ آیا قیمت انواع پتو در بازار طی ماههای آینده سیر صعودی خواهد داشت یا نزولی؟

 

 

قیمت و نرخ روز مرغوب ترین پتو شادیلون در ایران

 

خرید بهترین برند انواع پتو‌های گل برجسته

پتو به عنوان یک محصول مصرفی پرطرفدار با تنوع بسیار بالا تولید می‌شود. در بازار داخلی به علت بالا بودن تقاضا علاوه بر تولیدات برندهای داخلی، اقلام نیز از طریق واردات به بازار تزریق شده و در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

با این وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت. از این رو توصیه می‌شود همواره بهترین مراکز را متناسب با نوع خرید خود انتخاب نمایید. عدم رعایت نکات فنی و در نظر نگرفتن استاندارهای پتو، می‌تواند منجر به عدم خرید رضایت بخش این محصول شود.

 

یکی از بهترین برندهای تولیدی در زمینه انواع پتوهای گل برجسته، شادیلون است. این برند محصول شرکت نوبافت مشهد است که تنوع بسیاری از نظر طرح، رنگ، سایز و اندازه دارد. به عنوان خریدار در مورد ویژگی‌های کیفی و کمی انواع پتو شادیلون و قیمت روز فروش آنها چه اطلاعاتی دارید؟

 

خرید بهترین برند انواع پتو های گل برجسته

تولید بهترین پتو شادیلون برای تمام سنین

کارخانه پتو شادیلون واقع در استان خراسان در سال 1355 تاسیس و از سال 1383 خورشیدی به صورت تخصصی انواع پتو را تولید و به بازار عرضه می‌نماید. تولیدات این برند با توجه به سلایق مشتریان، مناسب برای تمام سنین می‌باشد.

انواع پتو دو نفره، یک نفره، مسافرتی، پتو جوان، پتو نوجوان و نوزادی از جمله تولیدات برند شادیلون در این زمینه به شمار می‌روند. تنوع طرح و رنگ، کیفیت بالا، امکان سفارش در رنگ‌های دلخواه، استفاده از بهترین الیاف و ماندگاری مناسب از جمله ویژگی‌های کیفی این محصولات هستند.

 

در این شرکت برای تولید پتو دو روش ساده و امباس به کار گرفته می‌شود که هر کدام مزایای خود را دارا می‌باشند. البته این روش‌های تولیدی تنها در مورد پتوهای دو نفره و یک نفره برای تمام سنین صدق می‌نماید.

انتخاب پتو شادیلون اصل نیاز به آشنایی با ویژگی‌های کیفی محصولات و امکان تهیه آن از مراکز معتبر  را دارد. در این راستا توصیه می‌شود تنها از نمایندگی‌های مجاز اقدام به تهیه و خرید تکی مدل مورد نظر خود نمایید.

 

تولید بهترین پتو شادیلون برای تمام سنین

نمایندگی فروش محصولات شادیلون

فروش محصولات شادیلون در بازار مانند دیگر برندهای تولیدی با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. محبوب‌ترین و شاید پر رونق‌ترین آن‌ها در بین خریداران مراجعه به مراکز تخصصی عرضه کالای خواب است.

در عین حال شرکت شادیلون در برخی از مناطق و استان‌های کشور دارای نمایندگی مجاز و فعال است که به صورت مستقیم جدیدترین تولیدات این برند را به قیمت تولیدی ارائه می‌نماید.

در نمایندگی پتو شادیلون امکان انتخاب پتو مورد نظر خود از کاتالوگ ارائه شده را خواهید داشت. تنوع طرح و مدل به مراتب بیشتر از دیگر فروشگاه‌ها بوده و از کیفیت و جنس پتو نیز اطمینان کافی خواهید داشت.

ذکر این نکته نیز مهم است که بعد از انتخاب و خرید پتو جهت طولانی بودن عمر مفید آن باید نکات مهمی را رعایت نمایید. به عنوان مثال بهترین شیوه شستشو برای انواع پتو، سپردن آنها به خشکشویی‌ها است. در غیر اینصورت توصیه می‌شود در هنگام شستن پتو مواد شوینده قوی مانند سفید کننده‌ها را به کار نبرید.

 

نمایندگی فروش محصولات شادیلون

 

بهترین قیمت عمده فروشی پتو

قبل از اقدام به خرید پتو به صورت عمده یا تکی باید موارد مهمی را در نظر بگیرید. به عنوان خریدار عمده همواره باید نیاز بازار را بشناسید. به این معنی که بدانید در فصول مختلف سال، تقاضا برای کدام نوع پتو بیشتر است. به عنوان مثال با شروع شدن فصل تابستان، اغلب خریداران به دنبال تهیه پتو مسافرتی و نازک با قیمت مناسب هستند.

 

از سوی دیگر و در نقش خریدار نهایی باید همواره موارد زیر را برای داشتن بهترین پتو ایرانی یک نفره یا دو نفره بررسی نمایید:

  1. سایز پتو: باید متناسب با اندازه تخت خواب شما باشد.
  2. طرح و رنگ مناسب: بدون شک هماهنگی رنگ پتو با دکوراسیون اتاق خواب و رنگ لحاف جزئی از الزامات است.
  3. میزان بودجه: نوع پتو را متناسب با بودجه خود انتخاب نمایید.
  4. جنس پتو: بهترین انواع پتو باید قابلیت شستشو را داشته باشد.

 

توجه نمایید که قیمت عمده فروشی پتو جنس خوب همواره تحت تاثیر فاکتورهای کیفی تعیین می‌شود که نقش عمده‌ای را در جذب مشتریان ایفا می‌نمایند. با توجه به این فاکتورها همواره توصیه می‌شود که فاکتور کیفیت و عوامل کیفی را در خریدهای خود مدنظر قرار دهید.

 

بهترین قیمت عمده فروشی پتو

 

صادرات عمده پتو شادیلون دو نفره

کشور ایران در منطقه خاورمیانه جزء بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان انواع کالای خواب به شمار می‌رود. از این رو تقاضا برای خرید تولیدات این صنعت از سوی کشورهای همسایه در سطح بالایی وجود دارد.

برای صادرات عمده انواع پتو شادیلون دو نفره، یک نفره و.. . اطلاع از لیست قیمت‌های تولیدی و همچنین تامین مستقیم آنها دو فاکتور مهم و اصلی هستند. قیمت پتو صادراتی نسبت به ارقام عرضه شده به بازار داخلی اندکی ارزانتر است.

علت این امر سفارش بالا از سوی شرکت‌های صادر کننده و همچنین خرید مستقیم از کارخانه یا تامین کنندگان است. یکی از بازارهای پر رونق برای تجار ایرانی، کشور عراق و افغانستان است. توصیه می‌شود قبل از شروع صادرات، بازاریابی دقیق و مناسبی از بازار کشور مقصد داشته باشید تا بتوانید بهترین انواع پتو را متناسب با نیاز خریداران عرضه نمایید.

 

صادرات عمده پتو شادیلون دو نفره

عرضه اینترنتی پتو به قیمت تولیدی

عرضه پتو به قیمت تولیدی از سوی تامین کنندگان به شیوه‌های مختلفی امکان پذیر است. طی سال‌های اخیر برای خرید عمده علاوه بر شیوه‌های سنتی، بهره گیری از روش‌های نوین غیر حضوری نیز بسیار باب شده است.

 

عرضه اینترنتی پتو شادیلون مشهد به عنوان یکی از برترین برندهای موجود در بازار تنها از طریق نمایندگان مجاز و همچنین فروشگاه‌های معتبر صورت می‌گیرد. از آنجایی که خرید به صورت غیر حضوری صورت می‌گیرد، توجه به برخی فاکتورهای کمی، امری مهمی در رضایت مندی شما خواهد داشت.

اطمینان از بافت پتو، مطابقت رنگ و طرح انتخابی، داشتن برند شرکت شادیلون و همچنین نشان استاندارد، صدور فاکتور از سوی فروشنده و عرضه با قیمت مناسب از جمله مهمترین فاکتورها به شمار می‌روند.

 

عرضه اینترنتی پتو به قیمت تولیدی

 

خرید مستقیم پتو مسافرتی از کارخانه

یکی از محصولات پرطرفدار شرکت شادیلون، انواع پتو مسافرتی است. این نوع پتوها در دو ابعاد یک نفره و دو نفره با سایزهای 220*150 و 200*220 تولید می‌شوند. از نظر تنوع رنگ و طرح نیز دارای 16 مدل می‌باشند.

 

در تولید بهترین مدل‌های پتو مسافرتی شادیلون از الیاف پلی استر استفاده می‌شود. به همین علت به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی‌دهند. از نظر وزن و حجم بسیار سبک و در عین حال گرم است. پتوهای مسافرتی این برند به صورت بسته بندی در مراکز عرضه تخصصی قابل تهیه هستند.

نکته مهم اینکه از این مدل پتوها به علت داشتن تنوع رنگ و طرح می‌توانید به عنوان روانداز تخت خواب نیز استفاده نمایید. دلیل این امر قیمت مقرون به صرفه آنها در کنار زیبایی طرح و رنگ ظاهریشان است.

 

خرید پتو مسافرتی از کارخانه تنها تحت داشتن شرایط خاصی امکان پذیر است. به عنوان مثال در سفارشات با حجم بالا یا داشتن اعتبار مالی کافی این امر ممکن خواهد بود. در غیر اینصورت باید مراکز معتبر عرضه کننده مانند نمایندگی‌های فروش پتو شادیلون را جهت خرید ارزان و عمده انتخاب نمایید.

 

خرید مستقیم پتو مسافرتی از کارخانه

بزرگترین تولیدکننده‌های ایرانی پتو

شرکت‌های متعددی در سطح وسیع و کلان در زمینه تولید انواع پتو ایرانی گل‌دار و ساده فعالیت دارند. برندهای بزرگ و نام آشنایی که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، محصولاتی منحصر به فرد را به بازارهای جهانی صادر می‌نمایند.

برند پتو شادیلون از جمله بزرگ‌ترین تولید کننده‌های ایرانی با سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید پتو درجه یک و مرغوب به شمار می‌رود. در بازار بزرگ پتو تهران نیز می‌توانید انواع تولیدات این برند را با قیمت تولیدی و از مراکز پخش عمده تهیه نمایید.

 

در تمامی مراکز تولیدی از شیوه یکسانی برای تهیه و تولید پتو استفاده می‌نمایند که عبارت است از:

  • ریسندگی
  • بافندگی
  • چاپ
  • تکمیل
  • نواردوزی
  • بسته بندی

علت تفاوت در کیفیت‌های تولیدی نیز تحت تاثیر نوع الیاف به کار رفته در تولید است. هر چقدر که در مرحله ریسندگی و بافندگی از نخ و الیاف درجه یک استفاده نمایند، به همان میزان کیفیت کار نهایی بهتر می‌شود. توجه نمایید که نوع و طرح چاپ نیز تاثیر مهمی در کیفیت و همچنین مشتری پسند بودن پتو خواهد داشت.

 

بزرگترین تولیدکننده های ایرانی پتو

آشنایی با تمامی محصولات شادیلون

همانطور که اشاره شد، شرکت شادیلان انواع پتوهای یک نفره، دو نفره، مسافرتی و.. . را با درجات کیفی بالا تولید و از طریق نمایندگان فروش به بازار عرضه می‌نماید.

 

یکی از پرفروش‌ترین پتوهای دو نفره، مدل‌های گل برجسته مخمل هستند که در اندازه‌های 225*195 و 240*220 تولید می‌شوند. پتو شادیلون گل برجسته از نظر قیمت نیز بسیار ارزان تر از برندهای دیگر موجود در بازار است.

پتوهای یک نفره این برند نیز تنها در سایز 220*120 سانتی متری قابل تهیه می‌باشد. توجه نمایید که مهمترین ویژگی این پتوها تنوع طرح و رنگ آنها است که اغلب بر اساس نیاز بازار و مد روز طراحی می‌شوند.

به عنوان مثال پتو عروسکی کودک شادیلون در طرح‌های کارتنی با رنگ‌های شاد قابل تهیه می‌باشد. این پتوها ضد حساسیت هستند و به آسانی در لباسشویی قابل شستشو می‌باشند.

 

این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که بعد از شستشو پتو شادیلون از پهن نمودن آن در برابر تابش مستقیم نور آفتاب یا قرار دادن آن مقابل حرارت مستقیم خودداری نمایید. در هر دو حالت به بافت پتو آسیب خواهد رسید و همچنین امکان تغییر رنگ آن نیز وجود دارد.

 

آشنایی با تمامی محصولات شادیلون

 

مشخصات انواع پتو شادیلون درجه یک

پتو خوب و درجه یک باید یک خواب آرامش بخش را به ارمغان آورد. به همین علت قبل از هر موردی، الیاف پتو باید بسیار نرم و انعطاف پذیر باشند تا فرد در هنگام خواب احساس آسانی داشته باشد.

از دیگر مشخصات پتو درجه یک و باکیفیت بالا می‌توان به موارد و فاکتورهای زیر اشاره نمود:

  • سایز استاندارد داشته باشد.
  • الیاف آن ضد حساسیت باشد.
  • داشتن بافت مناسب
  • عدم رنگ دهی به لباس و ملحفه
  • وزن سبک و قابل شستشو

در مورد بافت پتوهای درجه یک باید گفت که در کارخانه‌های تولیدی از روش‌های مختلفی استفاده می‌نمایند. پتو با بافت حرارتی و بافت کشباف دو نمونه از بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند. انواع پتو شادیلون ارزان قیمت اما باکیفیت  را می‌توانید از نمایندگی‌های سراسر کشور خریداری نمایید.

 

مشخصات انواع پتو شادیلون درجه یک

 

لیست قیمت به روز پتو با برند شادیلون

برای تهیه لیست قیمت پتو دخترانه ایرانی یک نفره، انواع پتو دو نفره و.. . انتخاب‌های متعددی پیش رو خواهید داشت. خریداران عمده با مراجعه به نمایندگی‌ها، دفاتر مرکزی فروش، ارتباط با تامین کنندگان و همچنین شرکت‌های پخش می‌توانند، قیمت به روز انواع پتو را دریافت نمایند.

 

طی سالهای اخیر و به واسطه نوسانات بازار، نرخ تولیدی پتو شادیلون و دیگر برندهای تولیدی سیر صعودی داشته که در نتیجه منجر به افزایش قیمت فروش این محصولات در بازار داخلی و خارجی شده است.

عواملی مانند افزایش هزینه‌های تولید مواد اولیه، بالا بودن هزینه دستگاه‌های تولیدی، قیمت بالای پتوهای وارداتی و همچنین میزان تقاضای بازار منجر به ادامه این روند صعودی قیمت‌ها شده است.

بنابراین خریداران باید به صورت مداوم از تغییر قیمت‌ها مطلع شوند و قبل از سفارش، نرخ فروش هر پتو را با روش‌های ذکر شده استعلام نمایند تا در بازار رقابتی دچار ضرر کلان نشوند.

 

لیست قیمت به روز پتو با برند شادیلون

تهیه پتو نوجوان در اصفهان

انواع پتو پسرانه از نظر طرح و رنگ باید مشتری پسند بوده و در عین حال قیمت مناسبی را داشته باشد. پتو با اشکال هندسی، کارتنی، طرح‌های مدرن و پتوهای رنگی ساده نمونه‌هایی از مدل‌های مناسب برای نوجوان و جوانان هستند.

در استان‌هایی مانند اصفهان به عنوان یک کلان شهر تهیه و خرید این محصولات کار چندان مشکلی نیست. با مراجعه به مرکز پخش پتو، نمایندگی‌ها، فروشگاه‌های کالای خواب و همچنین برخی مراکز تخصصی عرضه پتو می‌توانید مدل و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

برای تهیه عمده انواع پتو شادیلون با قیمت و نرخ مناسب، سایت‌های فروش اینترنتی بهترین گزینه خواهند بود. دلیل این امر فعالیت کلیه تولیدکنندگان و تامین کنندگان معتبر در این سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین است. اطمینان از کیفیت پتو خریداری شده و امکان سفارش عمده با قیمت تولیدی از جمله مزایای خرید از این مراکز به شمار می‌روند.

تهیه پتو نوجوان در اصفهان

1

  1. سلام وقت بخیر
    این برند محصول شرکت نوبافت مشهد است که تنوع بسیاری از نظر طرح، رنگ، سایز و اندازه دارد. به عنوان خریدار در مورد ویژگی‌های کیفی و کمی انواع پتو شادیلون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما