قیمت نهایی پتو گلبافت ضخیم

پتو از ملزومات خواب راحت است که دارای ضخامت ها مختلفی می باشد و در سایز های گوناگونی تولید شده است. پتو گلبافت ضخیم یکی از نمونه های معروف و برندی خوش نام در بین مردم است و چندین سال است که بازار فروش پر رونقی در میان مردم دارد. قیمت نهایی این پتوها متغیر می باشد و بستگی به چند لایه بودن و بستگی به سایز این نوع محصول دارد. 

قیمت نهایی پتو گلبافت ضخیم

مزایا استفاده از پتو گلبافت دورو

مزایا استفاده از پتو گلبافت دورو پتو گلبافت دورو مزایای مختلفی دارد که در صورت استفاده کردن از آن می توانید از آنها بهره مند گردید. پتوی گلبافت دورو از الیاف پلی استر تولید شده است و به همین دلیل مقاومت بالایی دارد و تا چندین سال از کیفیت آن کاسته نمی شود و همیشه نو به نظر می آید. پتوی دورو در هر دو طرف طرح جداگانه دارد که بسیار زیبا می باشند و در واقع شما با یک خرید صاحب دو نوع پتو می شوید و هر طرفی را که دوست داشتید می توانید، بر روی خود بی اندازید و با جا به جا کردن آن مدلش را هم عوض می کنید. 

این نوع پتوها گرمی بیشتری نسبت به محصولات مشابه دارند و خیلی نرم می باشد که در موقع استفاده کردن احساس خوشایندی به افراد دست می دهد. سبک بودن این نوع پتوها باعث شده است که برای جا به جا کردن مشکلی پیش نیاید و به راحتی در یک کیف یا کاور جای می گیرد و در هنگام مسافرت نیز می توانید آن را با خود ببرید. قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی و دست را هم دارد و با تمام پودرها و مایع های لباسشویی می توانی آن را بشویید و نگران از بین رفتن نرمی و لطافت آنها نباشید.

از دیگر مزایای خاص می توانیم به به طرح های گل گیاه و یا نقش های عروسکی مناسب کودک اشاره نمود که برای همه سنین طرح مخصوص به خود را دارد و در سایزهای متنوعی تولید شده و از کوچک تا بزرگ را دارا می باشد.

بررسی بازار پتو گلبافت ضخیم

بررسی بازار پتو گلبافت ضخیم پتو تقاضای خرید زیادی دارد و این را می توانید در بررسی بازار پتو گلبافت ضخیم بفهمید چون فروش قابل قبولی را داشته است تا حدی که در صادرات نیز نقش پر رنگی ایفا می کند به طوری که به کشورهای مختلف جهان نیز صادر شده است. شما نیز می توانید در این خرید سهمی داشته باشید و از محصولات زیبا و متنوعی که داریم دیدن نمایید و آنها را از طریق سایت سفارش دهید و تا برایتان کارهای درخواستی را ارسال نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما