قیمت عمده انواع پتو سروین درجه یک

آیا شما خصوصیات پتو سروین درجه یک را میدانید؟ آیا میدانید چه مدل پتویی برایتان مناسب است؟ آیا میدانید پتوهای سروین چه جنسی دارند؟ آیا نحوه سفارش انواع پتو سروین درجه یک را میدانید؟ آیا انواع پتو سروین را میشناسید؟ آیا میدایند کدام یک از پتوهای ایرانی جزو پتوهای صادراتی هستند؟ آیا توزیع کنندگان انواع پتو را مشناسید؟
پتو نامی آشنا بین مردم تمام دنیا است. نامی که با شنیدنش استراحت، خوابی آرام و رویایی با نرمی و لطافت پتو برای همه ما تداعی میشود. برای بعضی از افراد روزها آنقدر سخت و پر مشغله هست که روز خود را با امید شب شدن، رفتن به تخت خواب و استراحت در پتوی گرم و نرم خود میگذرانند. در این میان انتخاب و خرید پتویی مناسب به داشتن خواب آرام و راحت بسیار کمک کننده است. اینکه خیلی از ما در گرما هم بدون پتو نمیتوانیم بخوابیم خود دلیلی بر تاثیر گذار بودن پتو بر خواب ما انسان ها است.
از کجا تشخیص دهیم که کدام پتو برای ما مناسب است

از کجا تشخیص دهیم که کدام پتو برای ما مناسب است

در حال حاضر تنوع پتوهایی که در بازار برای خرید موجود هستند، آنقدر زیاد است که گاهی اوقات برخی از افراد در انتخاب پتویی که برای آنها مناسب است دچار شک میشوند یا به اشتباه می افتند. پتو یک وسیله شخصی است که همه ما هر روز از آن استفاده میکنیم، پس باید در انتخاب آن یک سری نکات را مد نظر قرار دهیم. البته این وسیله شخصی به گونه ای است که هر کس در انتخاب آن فاکتورهای خاصی را مد نظر دارد. پتوها با اندازه های مختلفی تولید میشوند. عمده ترین نمونه های پتویی که در بازار موجود هستند پتو یک نفره، پتو دو نفره، پتو کودک و نوزاد هستند. البته چند سالی است که پتوهایی تحت عنوان پتوی نوجوان و پتوی جوان هم تولید میشوند. تمامی این مدل ها بسته به اینکه تولید کدام برند باشند، ممکن است تفاوت های کوچکی در ابعاد آنها باشد، اما اولین نکته ای که ما باید برای خرید پتو به آن دقت کنیم، ابعاد پتو است. معمولا پتوهای یک نفره بازار برای یک نفر کاملا مناسب هستند، مگر اینکه فرد مورد نظر خیلی قد بلند باشد و پتوی یک نفره برای او مناسب نباشد که در این صورت بهتر است پتوی دو نفره خریداری کند. پتوهای دو نفره نیز به دلیل اندازه خوبی که دارند میشود از آنها به عنوان روتختی هم استفاده کرد و اگر بخواهید از آن برای روانداز هنگام خواب استفاده کنید ابعاد این پتوها برای دو نفره کاملا مناسب است.
پتوهای نوزادی یا پتوهای کودک ابعادی دارند که از بدو تولد تا حدودا یک یا دو سالگی قابل استفاده برای فرزند شما هستند. پتوهای نوجوان و جوان عمدتا ابعاد همان پتوی یک نفره را با اندکی تفاوت دارند. نکته مهم در خصوص این پتوها طرح روی پتو است که آنها را از سایر پتوها متمایز میکند. طرح هایی که روی پتوهای نوجوان و جوان نقش میبندد، کاملا مناسب علایق، تفکرات و روحیات این رده سنی است. پس اگر شما نوجوان یا جوانی دارید که میخواهید برای او پتو خریداری کنید، شاید مهم ترین نکته در خرید پتو طرح و رنگ پتو است. این موضوع کاملا سلیقه ای و شخصی است لذا بهتر است در این مورد حتما نظر نوجوان یا جوان خود را جویا شوید یا هنگام خرید حتی الامکان او را همراه خود ببرید تا بتوانید پتویی مناسب خریداری کنید.
از نکات دیگری که هنگام خرید پتو برای نوزاد، کودک و نوجوان خود باید رعایت کنید، ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن پتو است. این موضوع برای پتوهای بزرگسالان به ویژه افرادی که زمینه حساسیت هم دارند بسیار مهم است اما در رده های سنی پایین تر به واسطه اینکه پوست حساس تری دارند اهمیت بیشتری دارد. پس اگر شما بدن حساسی دارید یا قصد خرید پتو برای کودک یا نوجوان خود را دارید، حتما به ضد حساسیت بودن پتو دقت کنید تا بتوانید پتویی مناسب بخرید.
پتو کودک و نوجوان سروین
بدون شک یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید پتو کیفیت و ماندگاری آن است. برای اینکه بتوانید پتویی با کیفیت و مناسب بخرید حتما به جنس الیاف به کار رفته در پتو، برچسب تضمین کیفیت و سلامت کالا، اصلی بودن پتو، برندی که از آن خرید میکنید و همین طور به مکانی که از آن خرید میکنید دقت کنید.
جنس الیافی که برای تولید پتو از آن استفاده میشود، شیوه تولید و تجهیزات استفاده شده برای تولید پتو همگی تا حد زیادی در کیفیت و ماندگاری پتو تاثیر مستقیم دارند، چراکه این عوامل هستند که میزان تراکم الیاف و به هم پیوستگی تار و پود پتو را مشخص میکنند. ما برای خرید پتوی مناسب بهتر است که حتما قبل از خرید راجع به برندی که از آن قصد خرید داریم همچنین نوع تجهیزات و دستگاه هایی که آن برند در تولید پتو به کار میبرد، تحقیق کنیم تا اطلاعات کافی را به دست آوریم. بعد از آن جنس الیاف و خواص هر کدام را هم به خوبی بشناسیم. برخی الیاف مثل الیاف کتان ویژگی هایی دارند که سبب میشوند پتو به هیچ عنوان الکتریسیته ساکن ایجاد نکند یا به اصطلاح جرقه نزند. برخی دیگر از الیاف مثل پلی استر با خواص خود باعث میشوند که پتو به هیچ عنوان پرز ریزی نداشته باشد؛ الیاف پشمی گرمایی که ایجاد میکنند، با هیچ یک از الیاف دیگر قابل مقایسه نیست؛ الیاف پنبه ای نرمی، لطافت، گرما و ضد حساسیت بودن همه جانبه ای به پتو میدهند. هر یک از افراد بنا بر فاکتورهایی که برایشان مهم تر است میتوانند با شناخت الیاف متفاوت و ویژگی های آنها پتوی مناسبی را خریداری کنند.
در انتخاب پتو به طرح و رنگ آن متناسب با علاقه و رنگ سرویس خواب خود دقت کنید. اگر میخواهید از پتو به عنوان روتختی یا رومبلی استفاده کنید دقت بیشتری در طرح آن داشته باشید. پتوی مناسب پتویی است که قابلیت شست و شو نیز داشته باشد. شما برای خرید یک پتوی مناسب باید تمامی این نکات را در نظر بگیرید و حتما توجه کنید از جایی معتبر خرید کنید چراکه این روزها پتوهای تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد. در کنار تمام نکاتی که ذکر کردیم موارد مهم دیگری هم وجود دارد که برای هر کس متمایز است و آن این نکته است که باید پتویی را که میخرید دوست داشته باشید و مناسب شخص شما باشد.
پتو سروین درجه یک چه ویژگی هایی دارد

پتو سروین درجه یک چه ویژگی هایی دارد

پتو سروین یکی از هزاران نوع پتویی است که کارخانه تولید کالای خواب نرمینه تولید میکند. کارخانه تولید پتوی نرمینه با 17 سال سابقه درخشانی که دارد، یکی از بهترین تولید کنندگان پتو در ایران است. پتو نرمینه سروین نیز یکی از تولیدات با کیفیت و بسیار کاربردی این مجموعه است. در ادامه خصوصیات و ویژگی های پتو درجه یک سروین را برایتان شرح خواهیم داد.
پتوی سروین انواع مختلفی دارد. پتوهای سروین همگی در کارخانه نرمینه با بهترین و خالص ترین الیاف تولید میشوند. الیاف خوبی که در تولید پتوهای سروین به کار برده میشوند، سبب کیفیت بالای این پتوها میشوند. الیاف پتوهای سروین با تراکم بالایی به هم پیوند میخورند. تار و پود پتوهای سروین با یک شیوه منحصر به فرد به هم پیوند میخورند و بسیار منسجم هستند. این پتوها به دلیل همین تار و پود منسجم و شیوه ای که در بافت پتوهای سروین به کار رفته است، همگی سبب میشوند این پتوها دوام بالایی داشته باشند. هیچ یک از انواع پتو سروین به راحتی خراب نمیشوند و شما میتوانید به خیال راحت و سال ها از این پتوها به راحتی استفاده کنید.
ویژگی دیگر پتو سروین درجه یک نخ کش نشدن این پتو است. این پتو به گونه ای تولید و دور دوزی میشوند که هیچ گاه دچار نخ کش شدن نمیشوند. پتوهای مسافرتی سروین یا از الیاف پلی استر و یا با الیاف پشم شیشه که بین دو لایه نخی قرار میگیرند تولید میشوند. پتوهای کودک و نوزادی نرمینه سروین اصولا با الیاف خالص و مرغوب پنبه تولید میشوند. پتوهای ژله ای و یک نفره و دو نفره ژله ای همگی با الیاف صد در صد خالص پلی استر تولید و راهی بازار میشوند.
پتو دو نفره سروین
الیاف خالص پتوهای سروین سبب میشود که این پتوها دچار پرز ریزی نشوند. پرز ریزی یکی از معضلاتی است که افراد با پتوها دارند. پرزهایی که از پتو میریزند باعث میشود که اتاق خواب شما جلوه بدی پیدا کند و کثیف به نظر برسند. گاهی اوقات این پرزها به لباس ما میچسبند و باعث میشوند لباس ما نا مرتب و کثیف به نظر برسد که لباس و ظاهر ما را بسیار بد نشان خواهد داد.
پتوهای سروین درجه یک را کاملا با خیال راحت از پرز ریزی میتوانید بخرید. پتوهای سروین را به راحتی میتوانید شست و شو دهید. برای شستن پتوهای مسافرتی و ژله ای بهتر است آنها را با آب ولرم شست و شو دهید. این پتوها را با دست یا ماشین لباس شویی میتوانید بشویید. اگر میخواهید با دست پتوهای سروین را بشویید بهتر است که زیاد آنها را چنگ نزنید. همه پتوهای سروین بسیار نرم و لطیف هستند. نرمی و لطافتی که این پتوها دارند باعث شده است که طرفداران زیادی پیدا کنند.
پتوهای سروین در رنگ ها و طرح های گوناگونی تولید میشوند. بعضی از این پتوها به صورت تک رنگ تولید میشوند؛ برخی دیگر از آنها به شکل طرح دار تهیه میشوند. پتوهای سروین به صورت گل برجسته و ساده نیز تولید میشوند. پتوهای سروین به دلیل کیفیت خیلی خوبی که دارند جزو پتوهای صادراتی کشورمان هستند. پتوهای نرمینه سروین مورد استقبال زیادی توسط مشتریان خارجی واقع شده اند؛ این پتوها به کشورهای زیادی صادر میشوند. بسته بندی پتوهای نرمینه سروین بادوام و در رنگ بندی متنوعی هستند. بسته بندی پتوهای سروین زیپ دار و دسته دار است. این بسته بندی ها به صورتی است که جای کافی برای پتو دارند و پتو به راحتی داخل آن جای میگیرد.
انواع پتوهای نرمینه سروین

انواع پتوهای نرمینه سروین

پتو نرمینه سروین یک نفره: پتوهای یک نفره سروین با طرح و رنگ های مختلف و در ابعاد 150 در 210 سانتی متر تولید میشوند. وزن پتوهای یک نفره سروین بین 2000 تا 2100 گرم است.
پتو نرمینه سروین دو نفره: پتوهای دو نفره سروین از جنس الیاف پلی استر با ابعاد 210 در 220 سانتی متر تولید میشوند. وزن این پتوها 2500 گرم است. الیاف و نحوه تولید پتوهای دو نفره سروین سبب کیفیت بالای این پتوها شده است. پتوهای دو نفره سروین طرح های متنوع زیادی دارند که از آنها برای داشتن یک سرویس خواب زیبا میتوانید بهره ببرید. حجم و وزن کمی که پتوهای سروین دارند باعث میشود که برای استفاده روزمره خیلی مناسب باشند و طرفداران زیادی پیدا کنند.
پتو ژله ای سروین
پتو نرمینه سروین مدل ژله ای: پتوهای ژله ای سروین به صورت های یک نفره، دو نفره، نوزادی و کودک تولید میشوند. این پتوها به تازگی طرح های خیلی جالب و متنوعی برای نوجوانان نیز تولید کرده اند. این تنوع طرح و در کنار آن لطافت بی نظیر آن سبب شده که پتو ژله ای سروین بین نوجوانان محبوبیت ویژه ای پیدا کند. ابعاد پتوهای یک نفره و دو نفره ژله ای هم مثل پتوهای یک نفره و دو نفره عادی هستند.
پتو مسافرتی نرمینه سروین
پتو مسافرتی نرمینه سروین: پتو مسافرتی نرمینه سروین یک پتوی بسیار کم حجم و سبک است که برای جا به جایی و حمل در مسافرت مناسب ترین گزینه ممکن است. پتو مسافرتی سروین در کنار کم حجمی و سبکی گرمای خیلی خوبی ایجاد میکند. گرمای خوبی که دارد باعث میشود که شما با خیالی آسوده در همه مسافرت های خود از آن استفاده کنید. پتوهای مسافرتی سروین نیز به صورت یک نفره و دو نفره تولید میشوند.
عرضه کنندگان پتو سروین

عرضه کنندگان پتو سروین

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت عمده دقیق انواع مختلف پتوهای سروین به سایت این مجموعه یا نمایندگی های معتبری که در تمامی شهرهای ایران دارد مراجعه کنید.

در مورد قیمت پتو سروین نرمنیه باید خدمت شما عرض کنم که به دلیل نوسانات نرخها از دادن قیمت معذوریم برای گرفتن نرخ دقیق و به روز لطفا با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت نرمینه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما