قیمت صادراتی شگفت انگیز انواع پتوی لیلیان یزد

یکی از انواع تولید کنندگان پتو شرکت تولیدی لیلیان یزد است که توانسته است با استفاده از کارآمد ترین، بروز ترین و مدرن ترین ماشین آلات بافندگی پتوهای با کیفیتی را در طرح ها و رنگ های مختلفی در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. این شرکت پتوهای تولیدی خود را در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرساند که برای اطلاع از قیمت پتو دو نفره لیلیان یزد و همچنین اطلاع از قیمت پتوی پروانه یزد، قیمت پتوی پریما یزد، قیمت پتو محبوب یزد، قیمت پتوی دو نفره رویال، قیمت پتوی گلبافت یک نفره، قیمت پتو رویال جگوارد، قیمت پتو رویال اسپانیا، قیمت پتو ژله ای، قیمت پتو مارک پروانه، قیمت پتوی نگار یزد، قیمت پتوی گل برجسته زنبق و قیمت سایر پتوهای این کارخانه با مشاوران، مدیران و کارشناسان مربوطه در تماس باشید.
در ادامه این مقاله به سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید پاسخ خواهیم داد مانند:
– انواع پتوی لیلیان یزد چیست و مشخصات و ویژگی های تمامی نمونه های آن کدام است؟
– فروش ماشینی همه محصولات لیلیان از شرکت تولیدی لیلیان یزد چگونه صورت میگیرد؟
– خرید کانتینری پتو از کارخانه لیلیان یزد برای همه کشورهای چهان چگونه میسر است؟
– قیمت صادراتی پتو یک نفره و دو نفره پتو لیلیان چقدر است؟
– از چه طریقی از آدرس و شماره تلفن شرکت تولیدی شرکت لیلیان یزد مطلع شویم؟

پتو لیلیان

معرفی و مشخصات همه نمونه های پتوی لیلیان یزد

شرکت پتوی لیلیان یکی از تولید کنندگان اصلی کالای خواب در ایران است که محصولات متنوع و متعددی را عرضه میکند. پتوها در دو مدل ساده و گل برجسته در اختیار مشتریان قرار میگیرد. توجه داشته باشید که پتوهای لیلیان یک رو هستند یعنی یک طرف آنها دارای طرح بوده و طرف دیگر به صورت پشم است. از آنجا که شرکت صنعتی لیلیان یزد، در تولید پتوهای خود از بهترین ابزار آلات بافتنی استفاده میکند، همواره شاهد این هستیم که بهترین نوع پتو را روانه بازار میکند.

از جمله انواع پتوی لیلیان، پتوی سوپر برجسته است که علاوه بر خرید عمده و انبوه آن برای صادرات هم به کار میرود که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی روی سایت های مختلفی در دسترس مشتریان قرار گرفته است. پتوی گل برجسته لیلیان در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسد. این محصول از کارخانه پتوی نگار یزد بوده که علاوه بر فروش داخلی برای صادرات نیز مناسب است و وجود استانداردها و ویژگی های مطلوب منجر به همین امر شده است.

محصولات لیلیان بسیار متنوع بوده و انواع پتوی لیلیان با مشخصات خاص خود عرضه میشوند که باعث شده است این شرکت نسبت به رقیب های خود یک پله بالا تر باشد. از جمله نساجی های فعال در سطح کشور، شرکت لیلیان یزد است که توان این را دارد که در طول یک روز حدود سه هزار تخته پتوی با کیفیت را با بهترین الیاف درجه یک و مدرن ترین ماشین آلات بافندگی تولید کند. همان طور که قبلا اشاره کردیم این مجموعه از بهترین الیاف هم چون نخ 100 % پلی استر استفاده میکند و همین امر منجر میشود که علاوه بر اینکه این پتوها چروک نشود بلکه با پوست بدن نیز سازگاری دارد و موجب حساسیت های پوستی و خارش نمیشود.

انواع مختلف پتو لیلیان

پتو سورینا، پتو هدیه، پتو ممتاز و پتو پریما از انواع مختلف پتوهای لیلیان هستند که طرح ها و مدل های مختلفی دارد. یکی از دسته بندی ها میتواند بر اساس گل برجسته بودن یا صاف و یک دست بودن باشد؛ علاوه بر آن اینکه طرح روی پتو چند رنگ باشد یا تک رنگ نیز میتواند دسته بندی دیگری باشد. در نظر داشته باشید که پتوها در دو سایز تک نفره و دو نفره به فروش میرسند. پتو لیلیان طلایی بسیار متراکم بوده و با وزن 4400 گرم عرضه میشود.

در ادامه ویژگی ها و مشخصات پتوی لیلیان طلایی را شرح میدهیم:
– پس از شست و شو رنگ و شکل و حالت اولیه خود را حفظ میکنند.
– هنگام شست و شو رنگ پس نمیدهند و رنگ های پتو با یکدیگر تداخل پیدا نمیکند.
– دارای دوختی بادوام هستند.
– در طرح ها و رنگ های متعددی تولید شده اند.
– متراکم بوده و بافت قوی و مناسبی دارند.

فروش ماشینی همه محصولات لیلیان از شرکت تولیدی لیلیان یزد

فروش ماشینی همه محصولات لیلیان از شرکت تولیدی لیلیان یزد

محصولات شرکت لیلیان یزد شامل پتوهای ساده و طرح دار در سایزهای یک نفره و دو نفره، پتوهای کودک و نوجوان با طرح های عروسکی و متنوع، تشک های طبی و معمولی و به طور کلی کالای خواب هستند. تمامی این محصولات نام برده شده تولیدات شرکت لیلیان یزد هستند و به صورت ماشینی به فروش میرسند. همان طور که میدانید مزیت فروش ماشینی و کارخانه ای، کاهش چشم گیر قیمت هاست که هزینه های شما نسبت به کیفیت محصولی که خریداری میکنید بسیار مقرون به صرفه میشود.

از دیگر مزیت های فروش ماشینی و کارخانه ای عدم وجود واسطه ها است که خود این امر نیز باعث میشود تا شما هنگام خرید ماشینی و کارخانه ای، محصولات هزینه کمتری را بپردازید و این یک ویژگی مهم و بارز به شمار میرود.

 خرید کانتینری پتو از کارخانه لیلیان یزد برای همه کشور های جهان

 خرید کانتینری پتو از کارخانه لیلیان یزد برای همه کشور های جهان

به کار بردن مواد اولیه مرغوب و طبیعی در الیافی که برای بافت پتوی لیلیان یزد به کار میرود و هم چنین قیمت مناسب آن با توجه به کیفیت مورد قبول آن، این شرکت را به یک قطب مهم صادراتی در کشور تبدیل کرده است و سالانه کشورهای زیادی به ویژه کشورهای همسایه خواهان واردات محصولات شرکت لیلیان یزد، به قیمت کارخانه ای میباهستند و همه کشور های جهان برای خرید کانتینری پتو از کارخانه لیلیان یزد درخواست میدهند.

پتو لیلیان در رنگ های متنوع

پتو لیلیان طلایی یکی از انواع پتوهای زیبا و پر طرفدار ایرانی است که متقاضی های فراوانی دارد. توجه داشته باشید که این نوع پتو از نوع سنگین بوده و به کمک بروز ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات بافندگی در شرکت لیلیان یزد از سال 1383 تولید میشود، بنابراین از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این مجموعه در زمان بسیار کوتاهی توان تولید پتوهای انبوهی دارد که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار میشوند. نمایندگی پخش پتو لیلیان طلایی یزد در سراسر کشور وجود دارد و این مراکز پتوهای لیلیان را با مناسب ترین قیمت عرضه میکنند.

قیمت صادراتی پتو یک نفره و دو نفره پتوی لیلیان

قیمت صادراتی پتو یک نفره و دو نفره پتوی لیلیان

شرکت معتبر لیلیان یزد محصولاتی همچون پتوهای گل برجسته یا ساده، پتوهای تک نفره یا دو نفره، پتوهای کودک و نوجوان یا بزرگسال و به طور کلی کالای خواب مانند انواع تشک های طبی و فنری، سرویس خواب، سرویس میهمان، انواع لحاف و بالش و رو تختی و رو فرشی را خدمت مشتریان عرضه میکند.

عوامل متعددی روی قیمت نهایی انواع پتو تاثیر گذارند؛ مثلا نوع پتو و الیاف به کار رفته در آن، کیفیت نهایی پتو، کیفیت دوخت پتو و لبه دوزی آن، جنس رنگ های به کار رفته روی طرح رویی آن، نحوه بافت پتو و… همه و همه چند نمونه از عوامل مختلفی هستند که قیمت صادراتی پتو یک نفره و دو نفره پتوی لیلیان را تحت تأثیر خود قرار میدهند؛ از این رو نمیتوان قیمت ثابتی و مشخصی را برای این محصولات عنوان کرد.

آدرس و شماره تلفن شرکت تولیدی لیلیان یزد

قبل از پرداختن به موضوع اصلی آدرس و شماره تلفن شرکت تولیدی لیلیان یزد، اطلاعات تکمیلی را از این شرکت صنعتی در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار میدهیم که به شرح زیر است:
• یزد یکی از شهرهایی است که علاوه بر اینکه نیاز بازار ایران را تامین میکند، بلکه در زمینه صادرات به سایر کشورها نیز میتواند کارآمد باشد، سفارش مستقیم و بدون واسطه از شرکت و کارخانه تولید پتو میتواند برای افرادی که به صورت عمده سفارش میدهند بسیار مقرون به صرفه باشد

کارگاه تولید پتو
نوع واحد این کارخانه صنعتی بوده و نوع سهامی آن از سهامی خاص است. در زمینه تولید پتو و کالای خواب فعالیت دارد و نوع فعالیت آن تولید و صادرات است.
شماره تلفن های شرکت تولیدی لیلیان یزد به شرح زیر است:
– 09129677312
– 09120677104
– 09129726698
– آدرس: ایران، یزد، اشکذر، رستاق وسط همت آباد و صدر آباد، کارخانجات لیلیان بافت
پتو لیلیان را میتوان به دو صورت تکی و عمده خریداری کرد. برای خرید انبوه و عمده این پتو در سراسر ایران نمایندگی های پخش فعالی وجود دارد که خدمات را به شما عزیزان ارائه میدهند. خرید عمده نسبت به خرید تکی مزایای بیشتری دارد؛ مثلا واسطه های فروش کم میشوند و این منجر به کاهش هزینه میشود هم چنین از اتلاف وقت جلوگیری میشود.

سخن پایانی

به پایان این مقاله رسیدیم و در آخر از تک تک شما عزیزان سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید و وقت گران بهای خود را در اختیار ما گذاشتید.
امیدواریم این مقاله برای شما کارآمد باشد و توانسته باشیم پاسخگوی شما باشیم و شما نیز به کمک این مقاله بتوانید از انتخاب خود در زمینه محصولات شرکت لیلیان یزد مطمئن باشید.

3

  1. سلام کاتالوگ محصولات خود را دارید؟ باید از طریق واتساپ پیام بدم تا از قیمت مطلع بشم؟

  2. سلام
    برای خارج از کشور نمایندگی دارید
    از کردستان عراق هستم اگر نمایندگی در کردستان عراقنداشتە باشید و قیمتها مناسب باشد حاظريم محصولات شركت شما را در بازار كشورمان عرضه كنيم ،منتظر جواب شما هستم
    باتشكر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما