قیمت روز پتو گلبافت مسافرتی

پتو گلبافت مسافرتی از جمله بهترین و شناخت شده ترین مدل های بافت  و تولید پتو در داخل و حتی کشور های همسایه می باشد که موفق شده با اتکا به نیروی انسانی ماهر و متعهد و به خدمت گرفتن دستگاه های مدرن و پیشرفته و در نظرگرفتن سلیقه و خواست مشتریان خود به یکی از تولیدکنندگان مطرح و صاحب نام تبدیل شود.

پتو گلبافت مسافرتی به دلیل بالا بودن میزان کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب و مصرف الیاف استاندارد و بهداشتی توانسته از اقبال خوبی در بین مشتریان خود برخوردار شود و با پایین آوردن هزینه های تولید و افزایش دوام و ماندگاری محصولات خود را با مناسب ترین قیمت عرضه نماید.

قیمت روز پتو گلبافت مسافرتی

بررسی انواع پتو از لحاظ جنس

بررسی انواع پتو از لحاظ جنس

پتو مسافرتی ارزان یکی از ملزوماتی است که تمام خانواده های که قصد رفتن به مسافرت های راه دور نزدیک را دارند نیاز دارند. بر اساس تحقیقات و نظرسنجی های انجام شده اکثر قریب به اتفاق همه خانواده های که قصد خرید انواع و اقسام پتو های مسافرتی را دارند، گزینه اول و انتخاب آنها پتوی مسافرتی گلبافت است.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مواد تشکیل دهنده انواع و اقسام پتو از چه نوع الیافی است، برای پاسخ می شود اینطور توضیح داد که در تولید پتو به طور کل مواد اولیه به دو نوع طبیعی و مصنوعی تقسیم می شوند.

الیاف طبیعی و ارگانیک برای پتو از پنبه و پشم استفاده می شود البته لازم بذکر است که به دلیل کیفیت در مواد اولیه و مرغوب بودن آن قیمت این دسته از پتو ها با دیگر مشتقات آن تفاوت خواهد داشت،  والیاف مصنوعی مانند پشم شیشه، پلی استر و پنبه نیز با بالاترین کیفیت و داشتن استانداردهای بهداشتی تولید می شوند.

پتو های مسافرتی عموما از جنس پلی استر و پنبه است که به خاطر لطافت و نرمی بسیار عالی، و همچنین استفاده نکردن از مواد اولیه آلرژی زا بیشترین میزان تقاضا را برای خرید در سطح بازار به نام خود ثبت کرده اند، این محصول بخاطر مواد اولیه آن بسیار سبک بوده وبرای رفت و آمد در سفر می تواند مفید عمل نماید.

عرضه انواع پتو گلبافت مسافرتی

عرضه انواع پتو گلبافت مسافرتی

پتو گلبافت سفری از جمله پر فروش ترین محصولات کارخانجات شرک گلبافت است که در سطح بازار های داخلی و خارجی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار شده است، این محصول به خاطر کیفیت در مواد اولیه و پایین آوردن هزینه های تولید در مقایسه با سایر مدل ها و طرح های رقیب از قیمت مناسب تر ی برخوردار شده است که این مهم باعث بالارفتن میزان عرضه و تقاضای این برند در صنعت نساجی کشور شده است.

اگر شما هم برای خرید پتو مسافرتی به دنبال فروشگاه و مرکز معتبر هستید کافی است با مراجعه به سایت ما و دیدن محصولات متنوع در این سایت علاوه بر خرید از راهنمایی و مشاوره های تخصصی کارشناسان ما بهرمند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما