قیمت به روز شده پتو افرا با بالاترین کیفیت در بازار

خوابیدن بدون پتو، مثل حمام کردن است بدون حوله، همانقدر ناقص و مشکل زا. اصلا یکی از لذت های خوابیدن، رفتن زیر پتو است؛ بخصوص زمانی که هوا رو به سردی رفته و تن نیاز دارد تا هنگام خواب، گرمایش را از آن بگیرد. با توجه به ضرورت پر رنگی که پتو در خواب های شبانه ایفا کرده و پرکاربرد ظاهر شده است؛ تلاش ها برای عرضه و فروش این محصول بیشتر شده و امروزه جدیدترین پتوها را در بازار می بینیم. در معرفی یکی از بهترین نوع این کالا، می توان پتوی افرا را نام برد. پتوی افرا از پتوهای حوله ای و بسیار منعطفی است که هدیه‌ی آن، خوابی گرم و آرامش بخش به مصرف کنندگان می باشد. اما برای تهیه این پتو با بالاترین کیفیت و همینطور استعلام قیمت پتو افرا بصورت بروزشده، می توان به سراغ مراکز معتبر رفت.

قیمت به روز شده پتو افرا با بالاترین کیفیت در بازار

مرکز خرید و فروش پتو افرا صادراتی

مرکز خرید و فروش پتو افرا صادراتیپتو از کالاهای اجتناب ناپذیر به هنگام خواب است که حتی اگر تمام سرویس های خواب هم کامل باشند و همه چیز بی نقص به نظر برسد؛ باز بدون پتو، انگار یک جای کار می‌لنگد.
با وجود بالشت، تشک، تخت خواب و همه‌ی اینها، تا پتو نباشد نمی توان خواب گرم و راحتی را تجربه کرد؛ علی الخصوص وقتی که پای فصل سرد و سرمای هوا در میان باشد که خوابیدن بدون پتو، جزو محالات خواهد بود.

اما این محصول که در هر خانه ای وجود داشته و به لوازمی اساسی در آن ها مبدل گشته است؛ انواع مختلفی را از جهات گوناگون شامل می گردد.
برای مثال می توان به انواع برند پتو اشاره کرد که در این مورد می توان بهترین برند عرضه کننده این محصول، پتوی افرا را نام برد.
قابل ذکر است پتوی افرا با وجود جنس اعلا و کیفیت بسیار بالایش، در گروه پتوهای صادراتی در آمده و مدل های متنوعی را در بر گرفته است.
با این پتوی زیبا که رنگبندی های بسیار دلنشینی در آن اعمال شده است؛ می توان محیطی آرام و زیبا را در اتاق خواب ایجاد کرد و در نهایت از یک خواب لذتبخش بهره مند شد.

فروشنده برتر بهترین نوع پتو سفری

فروشنده برتر بهترین نوع پتو سفریپتو اقسام متعددی را در بر گرفته که هر یک دارای اهمیتی بالا در حیطه کاربرد می باشند؛ برای مثال می توان یکی از انواع بسیار رایج و پر مصرف پتو مانند پتوی سفری را نام برد.
همانطور که از نام این پتو بر می آید؛ قابل استفاده در طول سفرها و گردش های کوتاه و بلند بوده و یکی از لوازم اساسی سفر محسوب می شود.
ممکن است در طول سفر، مسافرین به دلیل دوری مسافت، در میانه راه احساس خستگی کرده و نیاز به استراحت داشته باشند.
لذا برای استراحت به ابزاری نیاز دارند که یکی از آن ها پتوی سفری یا مسافرتی است.

اما این پتو که اکنون در خانه ها و محیط های دیگر مثل خوابگاه های عمومی و خصوصی نیز برای استفاده مهم ظاهر شده و درخواست های زیادی را در پی داشته است؛ با برند و مارک های مختلفی به بازار ارائه شده است.
از آن جمله می توان به پتو سفری افرا اشاره کرد که قابل تهیه از فروشندگان برتر مانند نمایندگی پتو افرا بوده و در مدل های بسیار خوبی مانند مدل شمد عرضه شده است.
برای این مدل از پتو مسافرتی افرا نیز می توان این ویژگی ها را بیان کرد:

  • دارای وزن سبک و حجم بسیار کمی است.
  • وجود منافذ در بافت پتو باعث شده تا گرمای ایده آلی به بدن انتقال پیدا کند.
  • از الیاف میکروفایبر تولید شده که از بهترین نوع الیاف به حساب می آید.

خریدار مستقیم انواع پتو های ایرانی طرحدار

خریدار مستقیم انواع پتو های ایرانی طرحدارپتو های ایرانی از مرغوب ترین کالاهایی هستند که در حوزه فروش داخلی و فروش خارجی، جایگاه مناسبی را از آن خود کرده اند.
این پتوها از نظر شکل و ظاهر، در دو نوع کلی قابل عرضه و فروش می باشند که عبارتند از:

  • پتوی ساده
  • پتوی طرحدار

هر یک از نمونه های مورد نظر، متناسب با سلایق خاصی بوده و هر دو از بازار داغی برخوردار می باشند.
طبیعتا قیمت پتوهای طرحدار، به دلیل زحمات و عوامل بیشتری که بابت اجرای طرح روی آن ها صرف شده است؛ دارای سطح بیشتری است که خریداران نیز از آن مطلعند.

اما راهی وجود دارد که خریداران بتوانند انواع پتوهای ایرانی طرحدار را با قیمت بهتری مورد خریداری قرار دهند.
راه مورد نظر نیز این است که خریداران گرامی توانند مستقیم از مراکز عرضه بدون واسطه اقدام کرده و شرایط خرید ویژه پتو را برای خود رقم بزنند.
در این صورت امکان تهیه انواع پتو درجه یک در نمونه های طرحدار، با بهترین قیمت میسر شده و خریداران را به رضایت بیشتری خواهد رساند.

فروشگاه بزرگ خرید پتو افرا نوزادی جنس خوب

فروشگاه بزرگ خرید پتو افرا نوزادی جنس خوبپتوی نوزادی از حساسیت بالایی برای انتخاب برخوردار می باشد؛ چرا که این محصول با پوست لطیف و حساس کودکان تماس داشته و باید از جنس  مناسبی انتخاب شود که جلوی بروز برخی از مشکلات مانند آلرژی های پوستی را در آن ها بگیرد.
حالا یکی از بهترین پتوهایی که می توان برای این منظور معرفی کرد؛ پتو افرا نوزادی است که به عنوان پتو جنس خوب شناخته شده و می توان آن را از فروشگاه های بزرگ خرید، سفارش نمود.
اما ویژگی ها و مشخصه هایی که از آنِ پتو افرای نوزادی می باشد؛ در این موارد خلاصه خواهند شد:

  • پتوی مورد نظر با بافت نرم و ضد حساسیت خود، خوابی طولانی مدت را برای نوزادان دلبند به ارمغان می آورد.
  • دارای وزن کمی بوده و احساس سنگینی را روی جثه نحیف نوزاد به وجود نخواهد آورد.
  • از ترکیب رنگ های شاد و کودکانه و مناسب با نوزادان بهره برده است.
  • از نوع پتوی دورو به حساب می آید.

عرضه کنندگان انواع پتو عروسکی با کیفیت

عرضه کنندگان انواع پتو عروسکی با کیفیتبا وجود اهمیت بالای پتو، اکنون عرضه بسیار زیادی از این محصول توسط کارخانجات تولیدی پتو در کشور صورت گرفته و توزیع مناسبی از آن را رقم زده است.
قابل ذکر است که برخی از کارخانجات فعال در این حیطه، با سود کم و ملاک قرار دادن رضایت مشتریان، سعی در ارائه پتوهایی با قیمت مناسب را داشته و از همین رو به عنوان کارخانه پتو ارزان شناخته شده اند.
این اقدام در این دوره که سود و پول از هر چیزی برای افراد مهم تر است؛ بسیار ارزشمند بوده و قابل ستایش است!

اما همین کارخانجات که خوشبختانه شمار آن ها در کشورمان کم هم نیست؛ به عنوان عرضه کنندگان پتو، انواعی از این محصول را با طرح های متنوع و زیبایی به نمایش در آورده اند.
یکی از این طرح ها که بازار فروش گسترده ای را شامل شده و مناسب برای کودکان می باشد؛ پتو عروسکی است.
عرضه کنندگان انواع پتو عروسکی سعی در ارائه‌ی نوع با کیفیت این محصول داشته و از جذاب ترین و مورد پسندترین طرح ها برای آن استفاده کرده اند که برخی از طرح های موجود در پتو عروسکی را نام خواهیم برد:

  • پتو عروسکی طرح خرسی
  • پتو عروسکی طرح آدمک
  • پتو عروسکی طرح ایموجی
  • پتو عروسکی طرح کیتی
  • پتو طرح خرگوش
  • و …

ویژگی های پتو ایرانی اصل

ویژگی های پتو ایرانی اصلیکی از بهترین نوع پتو،  پتو ایرانی گلدار است که با بهترین برندها به بازار عرضه گشته و خواهان زیادی را پیدا کرده است.
به همین دلیل در اغلب بازارهای پتو که بگردید؛ نمونه های متعددی از پتو گلدار ایرانی را خواهید دید که بیش از هر طرح دیگری در چشم می باشند.
اما جدای از این نوع پتو مرغوب ایرانی که به گزینه انتخابی خیلی از خریداران تبدیل شده است؛ می خواهیم به ویژگی های پتو ایرانی اصل بپردازیم که شاید کمکی کرده باشیم به تسریع روند خرید این محصول.
به این ویژگی ها در موارد زیر اشاره شده است:

  • این پتوها در بسته بندی های مناسب و با ذکر نام برند و مشخصات مربوط به محصول جای گرفته اند.
  • دارای طرح های زیبا و جلوه داری بوده و از بهترین الیاف تشکیل یافته اند.
  • وزن ایده آلی را دارا بوده و خیلی سنگین نیستند؛ مگر اینکه نوع پتو، وزن سنگین آن را ایجاب کند.
  • اگر با نام و برند پتو آشنا باشید؛ می دانید که کدامیک از برندها از برندهای معتبر ایرانی پتو هستند و بنابراین راحت تر می توان آن ها را انتخاب کرد.

خرید و فروش بهترین پتو برند افرا

خرید و فروش بهترین پتو برند افرایکی از جدیدترین و زیباترین مدل ها، پتو افرا هوم است که  مربوط به برند افرا بوده و در حوزه خرید و فروش، اهمیتی فراوان را پیدا کرده است.
برای این پتوی ایده آل که بی شک می توان آن را از بهترین محصولات عصر حاضر معرفی کرد؛ مشخصاتی از این قبیل، قابل ذکر و بیان می باشند:

  • دارای رنگبندی های بسیار متنوع
  • متشکل از سایزبندی های مختلف
  • دارای ظاهری شیک
  • دارای کیفیتی اعلا
  • دوردوزی شده
  • بدون ایجاد پرز
  • بدون آبرفت و رنگدهی
  • دارای لطافتی قابل لمس

سفارش اینترنتی پتو دو نفره اعلا

سفارش اینترنتی پتو دو نفره اعلاپتو افرا اعلا که به عنوان محصول برتر سال شناخته شده و خریداران بسیاری را با خود همگام و همراه ساخته است؛ در انواعی از این نمونه ها قابل سفارش و تهیه می باشد:

  1. پتو افرا تکنفره
  2. پتو افرا دو نفره

برای سفارش سریع تر هر یک از این محصولات، بهتر است از مراکز خرید اینترنتی اقدام شود؛ چرا که مراکز فوق، به خریداران سراسر کشور این امکان را می دهند تا بتوانند در هر زمان که بخواهند و بدون اینکه مجبور به طی مسافت های طولانی و کسالت بار برای خرید محصولات خود باشند؛ آن ها را سفارش داده و با کمترین قیمت ممکن تهیه شان نمایند.
در سفارش اینترنتی انواع پتو افرا، دیگر از هزینه های قبل از خرید مانند هزینه رفت و آمد خبری نبوده و مسیری کاملا به صرفه پیش روی خریداران قرار خواهد گرفت.
از همه بهتر اینکه، امکانات لازم برای سفارش پتو افرا ارزان، کاملا مهیا خواهد بود!

معرفی تمام محصولات پتو افرا

معرفی تمام محصولات پتو افرامحصولات پتو افرا طیفی کاملا گسترده و وسیع را شامل شده و تمامی شان از درجه کیفیت بسیار بالایی بهره برده اند.
قسمت جالب تر ماجرا اینجاست که تمامی پتوهای افرا از هر مدلی که باشند؛ دارای قیمتی مناسب بوده که واقعا در برابر کیفیتشان واقعا هیچ است!
حال اگر بخواهیم به معرفی تمام محصولات مربوط به این برند بپردازیم؛ می توان در این گزینه ها از آن ها نام برد:

  • پتو مسافرتی افرا
  • پتو نوزادی افرا
  • پتو خانگی افرا
  • پتو کودک و نوجوان افرا
  • پتو چهار فصل افرا

بهترین پتو افرا برای کالای خواب

بهترین پتو افرا برای کالای خواباگر ضمن راحتی و کیفیت بالای پتو، زیبایی و ظاهر آن نیز برایتان از درجه اهمیت زیادی برخوردار می باشد که بهتر است روی پتوی افرا تمرکز کنید.
این پتو در هر مدلی که ارائه گشته، امتحان خود را از بابت استفاده پس داده و با یکبار هزینه بابت خرید آن، می توان تا سال ها از پتوی با دوام و به همان زیبایی روز اول بهره برد.
در واقع تمامی مدل های موجود از این برند را می توان به عنوان بهترین پتو برای کالای خواب محسوب نمود و آن را چه برای مصارف شخصی و چه برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان استفاده کرد.
قطعا انتخاب این پتوف تاثیر بیشتری را در فراهم آوردن خوابی آرام داشته و ضمنا محیط خاص تر و متفاوت تری را از آن اتاق خواب خواهد کرد.
با افرا می توان هم یک پتوی زیبا و هم یک دوست نرم و گرم برای خواب را در کنار داشت!

تهیه پتو چهار فصل در تهران

تهیه پتو چهار فصل در تهرانیکی از مدل های پرطرفدار اپتوی افرا، پتو چهار فصل است که از مراکز خرید و فروش معتبر کالای خواب، قابل تهیه بوده و دارای این ویژگی ها و مشخصات می باشد:

  • این مدل دارای بهترین نوع الیاف بوده و به همین خاطر، هیچگونه آلرژی و حساسیتی را ایجاد نخواهد کرد.
  • دارای ابعادی استاندارد و مناسب بوده و ضخامت بسیار خوبی را در خود جای داده است.
  • همانطور که از نامش پیداست؛ برای چهار فصل سال، قابلیت استفاده را دارا می باشد.
  • دوردوزی پتو باعث شده تا هنگام شتسشو ریش ریش نشود.

به اطلاع خریداران ساکن تهران و نزدیک آن می رساند که این عزیزان می توانند به تهیه آن از بازار بزرگ این شهر پرداخته و در نتیجه آن را به شکل پتو عمده کیلویی یا بسته بندی خریداری نمایند.
اگر هم امکان خرید حضوری برای آن ها وجود ندارد؛ از طریق این مجموعه بزرگ فروش، می توانن به راحتی انواع سفارشات خود از این محصول را انجام دهند.

انواع سایز های مختلف پتو در بازار

انواع سایز های مختلف پتو در بازارپتوهای مورد استفاده به طور کلی شامل پتوی یک نفره و دو نفره شده و هر یک یار جدا نشدنی تخت خواب به شمار می آیند.
اما هر یک از این پتوها به طور جداگانه، انواعی از سایزهای مختلف را در بازار شامل شده اند که در مورد آن ها باید گفت که پتوهای یک نفره که سایز کوچک تری را دارا می باشند؛ اندازه‌ی دقیقشان 220*160 سانتی متر مربع می باشد.
برای پتو های دو نفره نیز می توان سایز 220*180 سانتی متر را اعلام کرد.

هر یک از سایزهای مورد نظر از سایزهای استانداردی به حساب و پوشش دهی بسیار خوبی را به همرا دارند.
البته استاندارد بودن این اندازه ها تا حد زیادی بستگی به مارک پتو هم دارد که مارک معروفی باشد یا نه.
برای مثال پتوهای افرا در انواع یک نفره و دونفره، همگی از سایزهای استانداردی برخوردار بوده و با خیالی راحت می توان آن ها را انتخاب کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما