قیمت انواع پتو لیلیان نقره ای

پتو لیلیان نقره ای، یکی از مهم ترین و زیباترین محصول از برند لیلیان است که روز به روز خواهان آن بیشتر و بیشتر میشود، زیرا جدا از بحث کیفیت مرغوب و طرح زیبای این محصول، قیمت آن نیز بسیار مناسب است. رنگ جذاب و فریبنده نقره ای به شدت مورد علاقه بسیار از خانم ها و حتی آقایان است. در اغلب اتاق ها میتوانیم با تم های رنگی نقره ای و… درخشش پتو لیلیان نقره ای را مشاهده کنیم و آرامش را به عمق وجودمان تزریق کنیم، آرامشی از جنس لیلیان. برای آگاهی از کیفیت و قیمت انواع پتوهای لیلیان خصوصا نقره ای میتوانید از همین سایت پیش رو، یعنی سایت دیبا بافت نگار قم مطلع شوید.

همه چیز در مورد پتو لیلیان

همه چیز در مورد پتو لیلیان

کارخانه تولید لیلیان در سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است و با اراده، پشتکاری قوی و با داشتن بروز ترین تکنولوژی روز دنیا در حال حاضر توانسته است نردبان موفقیت را بالا و نسبت به رقبای خود پرچم موفقیت را بالاتر ببرد. این کارخانه با داشتن بهترین نیروهای متخصص توانایی تولید روزانه 3000 تخته را دارد و با تلاش شبانه روزی گرمای لذت بخشی را به خانواده های عزیز تقدیم میکند. پتو لیلیان یکی از برندهای عالی در زمینه تولید پتو است. این محصول دارای تراکم بالا، مقاومت عالی و رنگ ثابت است که در دو مدل ساده، گل برجسته و معمولا یک رو (یک طرف پتو طرح دار است و طرف دیگر به صورت پشم است) عرضه میشوند.
پتو لیلیان انواع مختلفی با رنگ های متفاوتی دارد که هر کدام دارای مشخصات مربوط به خود است، امری که سبب شد این شرکت پیشرفت عظیمی نسبت به رقبای خود داشته باشد. از جمله انواع پتوهای لیلیان، پتوی لیلیان نقره ای است که با گذشت زمان انواع دیگری از لیلیان نقره ای در بازار حضور یافتند. پتو لیلیان از الیاف اعلاء، نظیر نخ 100% پلی استر تولید میشود که این ویژگی پتوهای لیلیان سبب میشود که ماندگاری بالا داشته باشد، خیلی سریع چروک نشوند و حین تماس با بدن مشکلات پوستی اعم از حساست و خارش ایجاد نکنند. مزیت دیگر پتو لیلیان با توجه به کیفیت عالی و بی نظیرشان، قیمت مناسبی است که دارند. قیمت انواع پتو لیلیان مانند پتو لیلیان نقره ای یا انواع پتو لیلیان نقره ای را میتوان با مراجعه به سایت های معتبر و تماس با قسمت مربوطه جویا شد. برند لیلیان در زمینه صادرات هم فعالیت میکند، پتو هدیه لیلیان (پتو صادراتی) یکی از محصولات لیلیان است در زمینه صادرات که مورد توجه تاجران زیادی قرار گرفته است. این امتیازی بسیار خوبی برای برند لیلیان حساب میشود.

راهنمای تخصصی خرید انواع پتو

راهنمای تخصصی خرید انواع پتو

قبل از حرکت به سوی بازار برای خرید پتویی مناسب باید به چند نکته توجه کنیم که در زمان کمتر پتوی مناسب خود را پیدا کنیم. امروزه در بازار انواع مختلفی از پتو را مشاهده میکنیم که از نظر جنس با هم تفاوت هایی دارند مانند پتوی چهار فصل (ژله ای)، پتوی پشمی، پتوی مسافرتی، پتوی بافتنی و خیلی از انواع دیگر که اگر در مورد همه آنها اطلاعاتی داشته باشیم میتوانیم پتوی ایدئال خود را بدون دردسر پیدا کنیم.
پتوهای ارگانیک: بسیار گرم و لطیف، ساخته شده از 100% الیاف طبیعی، اگرچه قیمت بالایی دارند ولی مناسب افرادی است که به بیماری های آلرژیک دچار هستند زیرا این پتو از مواد طبیعی ساخته شده و حساسیتی برای کاربران عزیز ایجاد نمیکند.
پتوهای پشمی: یک خاصیت مهم و برجسته دارند که گرما را خیلی خوب در خود نگه میدارند و برای زمستان مناسب هستند. ولی به دلیل زبری و سنگین بودن، استفاده آن برای کودکان ما و افرادی که پوست بسیار حساسی دارند توصیه نمیشود، زیرا وزن زیاد ممکن است بر روی تن و جسم فشار زیادی را وارد و صدمه ایجاد کند.
پتوهای دولایه: بسیار سبک و برای روزهای زمستانی انتخاب خوبی است اما افرادی که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند و با تماس با آنها دچار مشکلات پوستی اعم از اگزما میشوند، بهتر است از پتوهای دولایه استفاده نکنند و نکته بسیار مهمی که میتوانیم به آن اشاره کنیم این است که پتوهای دولایه بسیار گرم هستند از این رو مناسب هر چهار فصل نخواهند بود و نمیتوان همیشه از آنها استفاده کنیم.

پتو پنبه ای لیلیان
پتوهای پنبه ای: بسیار سبک که حمل و نقل آن آسان میشود، از 100% پنبه تولید نمیشوند و ترکیبی از الیاف مصنوعی اکریلیک و پلی استر هستند، معمولا به صورت یک لایه و دولایه در سایزهای متفاوت عرضه میشوند و نسبت به پتوهای پشمی که در بازار وجود دارند ، پرز کمتری میدهند که این موضوع یک امتیاز مثبت برای پتوهای پنبه ای حساب میشود.
پتوهای پشم شیشه ای: بسیار سبک است و به دلیل ساختاری که دارند امکان تماس مستقیم را با پشم شیشه چه از لحاظ پوستی و چه از لحاظ تنفسی غیر ممکن میسازد، از این رو برای افرادی که پوست بسیار حساس یا مشکلات تنفسی دارند انتخاب خوبی به شمار میرود.
پتوهای بافتنی: اگر از جنس پشم باشد گرم و لطیف است ولی در غیر این صورت بیشتر کاربرد تزئینی دارند و به عنوان روتختی و رواندازهای وسایل مختلف استفاده میشوند و ظاهری جذاب را ایجاد میکنند.
پتوهای مسافرتی: دارای وزن کم، از الیاف مصنوعی ساخته شده اند، عمر کم دارند و فضای بسیار کمی را اشغال میکنند، تقریبا همه پتوهای مسافرتی پرز میدهند و قیمت مناسبی نیز دارند، به همین دلیل خرید این پتو را به کوهنوردان، مسافرها، خواهان طبیعت گردی و غارنوردها پیشنهاد میکنیم.
در ادامه به نکات دیگری که در خرید پتو باید به آن توجه کنیم اشاره میکنیم.

سایز و رنگ پتو لیلیان
سایز پتو را برای خود مشخص کنیم که طالب خرید پتو با چه سایز و اندازه ای هستیم. در میان برندهایی که در بازار وجود دارند، سایز پتوهای یک نفره، دو نفره و پتوهای مناسب کودک لیلیان، پتو لیلیان نقره ای و انواع آن را میتوان با جست و جو در اینترنت و مراجعه به سایت های معتبر آگاه شد. بودجه را مشخص کنیم که توان خرید پتو تا چه میزان قیمت را داریم و بین برندهای مختلف، کدام برند را میخواهیم. برند لیلیان (پتو لیلیان نقره ای، انواع پتو لیلیان نقره ای و…) در حال حاضر توانسته با کیفیت عالی و قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را کسب کند که با تماس با قسمت مربوطه یا جست و جو در اینترنت میتوان قیمت انواع پتو لیلیان را فهمید.
رنگ و طرح پتو برای خریداران اهمیت زیادی دارد، بسیاری از پزشکان معروف توصیه میکنند که رنگ پتو را به گونه ای انتخاب کنیم که قبل از خواب از نظر روانی به آرامش برسیم به همین دلیل رنگ و طرح پتویی که انتخاب میکنیم در روان ما میتواند تأثیر بسزایی بگذارد. برای پتوی کودک و نوجوان این نکته را رعایت کنیم که از خرید پتوهایی با تصاویر ترسناک و شخصیت های کارتونی ترسناک خودداری کنیم. پتویی را انتخاب کنیم که قابل شست و شو باشد و روی برچسبی که بر روی آن قرار گرفته این جمله (قابل شست و شو در ماشین لباس شویی) درج شده باشد که بتوان شست و شوی آن را به عهده ماشین لباس شویی گذاشت و به امور دیگر رسیدگی کرد.

گرم ترین انواع پتو چه مشخصاتی دارند

گرم ترین انواع پتو چه مشخصاتی دارند

کارشناسان معروف در زمینه خواب همیشه توصیه میکنند در محیطی استراحت کنیم که نه خیلی سرد و نه خیلی گرم است. دمای مناسب برای اکثر افراد (17 تا 21 سانتی گراد) است، پس داشتن یک پتوی مناسب که گرما را به کالبد ما تزریق کند، بسیار مهم است و میتواند یه خواب مملو از آرامش را مهمان چشمان خسته ما کنند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که گرمای هر پتو، یک مفهوم فردی است و همه چیز به واکنش ما در برابر گرما و سرما بستگی دارد، با توجه به این نکته و سلامتی ما (نداشتن حساسیت پوستی و…) میتوانیم مشخصات یک پتوی گرم را نام ببریم.
پتوی پشمی: گرما را به خوبی به ارمغان می آورد ولی سنگین است به همین دلیل بعضی از افراد آن را انتخاب نمیکنند.
پتوی پنبه ای: بسیار سبک، حاوی الیاف مصنوعی است و گرما را به ما هدیه میدهد. پس یکی از مشخصات پتوی گرم، سنگین بودن آن نیست و پتوهایی که سبک هم هستند میتوانند گرمای خوبی را ایجاد کنند، ضمن اینکه حمل کردن آنها نیز بسیار راحت تر است. یک پتوی کرک جنس خیلی گرمی دارد ولی رطوبت را خیلی جذب نمیکند.

پتو لیلیان
نکته دیگری که میتوانیم در مورد آن صحبت کنیم رنگ پتو است که در جذب گرما مؤثر است. پتوی رنگ روشن با اینکه رنگ آن برای روحیه ما بسیار خوب است و میتواند در حال خوب ما نقشی داشته باشد، تأثیر خوبی در جذب گرما دارند ولی نه اندازه پتویی با رنگ تیره، زیرا رنگ های تیره بیشتر از رنگ های روشن میتوانند نور و گرما را جذب کنند، به همین دلیل کسانی که در منطقه کویری زندگی میکنند از لباس هایی که رنگ روشن دارند در تابستان استفاده میکنند که کمتر نور خورشید را جذب کنند یا بادکنکی که رنگ سفید زیبایی دارد خیلی دیرتر از بادکنک هایی که رنگ تیره دارند میترکند، زیرا رنگ سفید بادکنک گرما را کمتر جذب میکند. پس بهتر است برای زمستان در کمدهایمان کالاهای خواب با رنگ تیره قرار دهیم و با آمدن زمستان از پتوهایی با رنگ تیره و با توجه به تم اتاق و سازگاری رنگ استفاده کنیم.
پتوی ارگانیک: گرمای فوق العاده خوبی را به وجود می آورند و مناسب افرادی است که پوست حساسی دارند.
ولوکس: این پتوها ضد حساسیت و نسبت به شست و شوهای متعدد مقاوم هستند و گرمای قابل توجهی را برای کاربران ایجاد میکند، این پتوها بیشتر برای هتل ها و مسافرخانه ها قابل استفاده هستند.
مشخصات پتوی لیلیان نقره ای را میتوان به عنوان یک پتوی گرم معرفی کرد. پتوی لیلیان نقره ای با وزن 4400 گرم با دوختی مقاوم، با دوام و در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه میشود، این پتو با پلی استر تولید میشود که هم گرمای خوبی دارد و هم قابل شست و شو است، در زمان کوتاه چروک نمیشود و به دلیل وزن سبکی که دارند مشکلی در حمل و نقل کردن ایجاد نمیکنند.

توزیع کنندگان انواع پتو لیلیان نقره ای

توزیع کنندگان انواع پتو لیلیان نقره ای

کارخانه اصلی پتوهای لیلیان در یزد وجود دارد، اما این مسئله به هیچ عنوان برای خریدارانی که در یزد ساکن نیستند نگران کننده نخواهد بود. زیرا این شرکت قادر به صادرات محصولات خود به سراسر ایران است و مشتریان عزیز در سرتاسر این کشور میتوانند به کالای مورد نظر و ایدئال خود دست یابند و از خرید خود مطمئن شوند. برای خرید از برند لیلیان در قدم اول باید تصمیم بگیریم که چه پتویی با چه مشخصاتی مانند رنگ، طرح و… را در ذهن خود آماده کرده ایم و بعد در لیست محصولات لیلیان به دنبال آن محصول بگردیم.
یکی از بهترین روش های استعلام لیست برند لیلیان یک جست و جوی ساده در فضای اینترنت است، به طوری که هیچ کدام از محصولات لیلیان از چشم ما دور نماند، در حین انتخاب محصول مورد نظر میتوان از افرادی که دانش خوبی در این زمینه دارند و از کارشناسان فروشگاه اینترنتی کمک گرفت و جدای از خرید مطمئن میتوان اطلاعات عمومی خود را در زمینه پتو افزایش داد. برای خرید انواع پتوهای لیلیان از جمله انواع پتو لیلیان نقره ای میتوان به دو صورت حضوری و غیر حضوری عمل کرد، زیرا برای پتو لیلیان نقره ای در سراسر ایران نمایندگی هایی وجود دارند که پاسخگوی مشتریان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز هستند. همچنین میتوان به صورت غیر حضوری خرید کرد که در این صورت سایت های معتبری وجود دارند، با مراجعه به آنها میتوان خرید را بدون اتلاف وقت انجام داد و با چشم برهم زدن به پتوی مورد نظر خود رسید.
پتوهای لیلیان را به دو صورت عمده و تکی میتوان خرید. از آنجا که واسطه کمتر مساوی با هزینه کمتر است، خرید پتوهای لیلیان به صورت عمده مزایای بیشتری نسبت به خرید پتو به صورت تکی دارد. زیرا واسطه کمتر شده و به همین ترتیب هزینه ای که ما میپردازیم کمتر خواهد بود. در زمان خرید محصولات برند لیلیان باید توجه کرد که قیمت محصولی که قرار است خریداری کنیم با کیفیت محصول و موادی که برای تولید آن محصول به کار برده شده مطابقت داشته و مشکلی در درج اطلاعات وجود نداشته باشد.

6

  1. من رنگ سبز این پتو را سفارش دادم. بسیار لطیف است و جنس خوبی دارد. فقط قسمتهای سفید در عکس در واقعیت کرم رنگ است و رنگش در واقیعت با عکس تفاوت دارد. همچنین دوخت کناره های پتو خیلی ایده آل و مرتب است.

  2. ایا میتونین این محصول رو هرماه به صورت عمده تامین کنین من متقاضی این محصول هستم.

  3. سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

  4. سلام روزتون بخیر باشه
    من از اینکارتون سفارش داشتم ، بهداشتم رسید خواستم تشکر کنم بابت کادر مجرب و پیگیرتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما