فروش عمده پتو برتر برجسته گلبافت

آیا با پتو های برتر برجسته گلبافت آشنایی دارید؟ آیا شما خصوصیات این محصول را می دانید؟ آیا شما ابعاد این نمونه از پتو را می دانید؟ آیا تولید کننده پتو برتر برجسته را می شناسید؟ آیا مراکز فروش عمده پتو برتر برجسته گلبافت را می شناسید؟

معرفی تولید کننده پتو برتر برجسته گلبافت

معرفی تولید کننده پتو برتر برجسته گلبافت

پتو های برتر برجسته گلبافت در کارخانه گلبافت تولید می شوند. این کارخانه در سال 1348 در شهر اصفهان تأسیس شده است. کارخانه گلبافت اولین تولید کننده پتو راشل در ایران است. حتی برای اولین بار در خاورمیانه نیز پتوی راشل در این کارخانه تولید شده است. این کار در سال 1373 انجام شد تا تولیدی گلبافت اولین تولید کننده پتو راشل در خاورمیانه باشد.
این کارخانه علاوه بر پتو محصولات زیاد دیگری هم تولید می کند. گروه صنعتی گلبافت تنوع محصولاتش بسیار زیاد است که همه این محصولات دارای کیفیت بالایی هستند.
کارخانه گلبافت برای تولید محصولات خود از امکاناتی به روز و پیشرفته استفاده می کند. تمام محصولات این کارخانه از جمله چرم های مصنوعی، تابلو فرش ها، فرش ها، پتو ها، رو تختی، تشک ها و… با دستگاه هایی مجهز تولید می شوند.
این تولیدی همچنین از بهترین مواد خام برای تولید محصولاتش استفاده می کند. کارخانه گلبافت مواد خام مورد نیاز خود را از بهترین ها و معتبرترین های این حوزه تهیه می کند. سعی این کارخانه بر این است که حداکثر این مواد را از منابع داخلی کشورمان تأمین نماید.
ما انسان ها برای اینکه استراحتی راحت داشته باشیم، باید در مرحله اول جای خوابی راحت برای خود مهیا کنیم. یکی از الزامات خواب راحت، پتوی مناسب است؛ پتو نقش زیادی در اینکه ما خواب راحتی داشته باشیم دارد. پس همه ما باید دقت کنیم پتویی مناسب برای خودمان تهیه کنیم.
در ادامه این مطلب ویژگی های یک پتوی مناسب را بیان می داریم و یکی از بهترین پتو هایی که می توانید بخرید را به شما معرفی خواهیم کرد.
• یکی از فاکتور هایی که پتوی خوب و مناسب باید داشته باشد، با کیفیت بودن است که چندین عامل در تعیین کیفیت پتو نقش دارند.
کیفیت یک عامل کلیدی برای همه کالا ها است. قطعاً هیچ کدام از ما برای خرید هیچ یک از وسایل خود اقدام به خرید کالایی که می دانیم کیفیت لازم را ندارد نمی کنیم. نکته حائز اهمیت این است که ما عوامل مؤثر در کیفیت پتو را بدانیم و قبل از خرید، شناخت و آگاهی کافی نسبت به برند و نوع پتویی که می خریم به دست آوریم. این شناخت در دو مورد به ما کمک خواهد کرد: اول می توانیم از یک برند خوب خرید کنیم و پتویی با کیفیت را برای خود انتخاب کنیم. دوم اینکه اگر شناخت کافی در خصوص پتویی که قصد خرید آن را داریم، به دست آوریم پتوی اصل و تقلبی را تشخیص خواهیم داد. متأسفانه این روز ها جنس های تقلبی در بازار زیاد شده اند، کالا هایی از سمت تولید کننده های نامعتبر که با نام و برند کارخانه های معروف اقدام به تولید می کنند و به بازار فرستاده می شوند یا کالاهایی که از طریق راه های غیر قانونی به صورت قاچاق وارد کشور می شوند.
متأسفانه این موضوع در مورد تمام کالا ها وجود دارد و پتو هم از آن مستثنا نیست. انواع پتو های تقلبی در بازار وجود دارند که با قیمت کمتر برای جذب مشتری یا حتی در پاره ای از موارد هم قیمت با پتو های اصل فروخته می شوند؛ اما اگر شما آگاهی و شناخت کافی در مورد برند و خصوصیات انواع پتو داشته باشید، دچار اشتباه نمی شوید. از آن مهم تر خرید از فروشنده هایی معتبر است. شما اگر راهی برای خرید مستقیم از تولیدی های پتو داشته باشید، قطعاً موفق به خرید کالای اصل که کیفیت کافی هم دارد می شوید. تولیدی های مختلف از جمله کارخانه گلبافت به افراد معتبر نمایندگی فروش خود را می دهند که بعضی از این افراد با راه اندازی سایت های فروش کالای خواب و برخی با راه اندازی دفتر پخش در شهر های مختلف فعالیت می کنند. سایت ما یکی از نمایندگی های معتبر فروش پتو گلبافت است. با خرید از سایت ما به گونه ای پتوی اصل و با کیفیت را از درب کارخانه خریداری کرده اید.
یکی از عوامل تأثیر گذار در کیفیت پتو الیاف آن است. مواد اولیه مرغوب و استاندارد برای تولید تمام پتو های گروه صنعتی گلبافت استفاده می شود. کارخانه گلبافت پتوی برتر برجسته را با استفاده از خالص ترین الیاف تولید می کند.

پتوی مناسب ماندگاری و طول عمر کافی دارد.

پتوی مناسب ماندگاری و طول عمر کافی دارد.

یکی از نکات مهم در خصوص پتو ها میزان ماندگاری آن هاست. بعضی پتو ها با یک بار شستشو یا بعد از مدتی استفاده چنان دچار تغییر شکل می شوند که شاید دیگر قابل استفاده هم نباشند.
ماندگاری پتو ها به میزان تراکم الیاف آن ها برمی گردد که تراکم الیاف هم بسته به دستگاه ها و شیوه تولید پتو است. اگر برای تولید پتو از دستگاهی مناسب استفاده شود و نحوه تولید توسط تیم متخصص برنامه ریزی و کنترل شود. در انتهای کار پتو تراکم الیاف بالایی خواهد داشت.
کارخانه گلبافت همان طور که گفتیم از بهترین دستگاه ها برای تولید محصولات خود استفاده می کند، در کنار آن از افراد متخصص و حرفه ای جهت تولید بهره می برد که به افزایش کیفیت محصول تولید شده و تراکم بالای الیاف آن می انجامد.
در نهایت منسوجات این کارخانه دارای ماندگاری و طول عمر بالایی خواهند بود.

پتوی مناسب ظاهری زیبا دارد.

پتوی مناسب ظاهری زیبا دارد.

اینکه سرویس خواب ما دارای ظاهری زیبا باشد، خیلی مهم است. زیبایی به صورت خیلی مستقیم روی حالات و رفتار ما تأثیر می گذارد. ظاهر زیبای پتو می تواند به زیبایی سرویس خواب ما کمک کند و این دو به اینکه ما روحیه بهتری داشته باشیم کمک کنند. شما اگر صبح خود را با یک صحنه زیبا شروع کنید، قطعاً حال بهتری خواهید داشت تا اینکه وقتی اول صبح از خواب بیدار می شوید پتویی با رنگ کدر و طرح نا مناسب داشته باشید، در این صورت قطعاً روحیه شما به خوبی مورد اول نخواهد بود. پس رنگ و طرح پتو در انتخاب آن خیلی مهم هستند.
پتو های برتر برجسته گلبافت با طرح های متفاوت و زیبا به بازار عرضه می شوند. این طرح ها به گونه ای هستند که زیبایی اتاق خواب شما را چند برابر خواهند کرد. رنگ بندی این پتو نیز بسیار زیاد و متنوع است. رنگ های این پتو همگی رنگ هایی زنده و جذاب هستند که شما زمان نگاه کردن به پتو حس بسیار خوبی خواهید داشت. برخی از پتو های برتر برجسته گلبافت به صورت تک رنگ تولید می شوند، این پتو ها دارای طرح خاصی نیستند، اما رنگ های بی نظیری دارند. این مدل از پتو برای کسانی که بیشتر مدل های ساده را می پسندند مناسب هستند و با رنگ های فوق العاده خود اتاق خواب این افراد را بسیار دیدنی می کنند.

پتوی مناسب نرمی و لطافت بالایی دارد.

پتوی مناسب نرمی و لطافت بالایی دارد.

همان طور که توضیح دادیم، برای اینکه راحت بخوابیم باید ابتدا جای گرم و نرمی را برای خود آماده کنیم. پتو های نرم به اینکه راحت بخوابیم خیلی کمک می کنند. در زمان خرید پتو حتماً دقت کنید پتویی زمخت و خشن نخرید. پتو های برجسته برتر گلبافت بسیار نرم و لطیف هستند. شما اگر یک بار نرمی و لطافت این پتو را تجربه کنید، هرگز حاضر نخواهید شد که پتوی دیگری را جایگزین پتو برجسته برتر گلبافت کنید.
حتماً همه شما می دانید که پتو های گل برجسته هم لطافت و هم زیبایی دو چندانی نسبت به سایر پتو ها دارند. پتو های برجسته واقعاً گزینه مناسبی برای خرید هستند.

پتوی مناسب قابل شستشو است.

پتوی مناسب قابل شستشو است.

پتو نیز مثل هر چیز دیگری چند وقت یک بار نیاز به شستشو دارد. پتویی که می خرید باید قابل شستشو باشد تا شما بتوانید نظافت و تمیزی منزل خود را به نحوی کامل انجام دهید. برای خرید پتو حتماً دقت کنید که پتویی که می خرید قابل شستشو باشد. اگر امکان اینکه پتوی خود را برای شستشو به خشک شویی ببرید و ماشین لباس شویی شما هم آن قدر بزرگ نیست که بتوانید پتو را در آن بیاندازید، سعی کنید پتویی که می خرید قابل شستشو با دست باشد تا بتوانید آن را در منزل بشویید. پتو ها در زمان شستشو تقریباً وزنی دو برابر حالت عادی خود دارند، پس اگر برای شستشو از ماشین لباس شویی استفاده می کنید، حتماً به گنجایش آن و وزن پتو دقت فرمایید. در آخر برای اینکه بعد از شستشو پتوی شما کیفیت خود را از دست ندهد، به برچسب شستشوی پتو دقت کنید و تمام نکات نوشته شده در آن که در مورد نحوه صحیح شستشو و خشک کردن پتوی شما هستند را رعایت کنید. دقت فرمایید که پتو های امروز را با همان نحوه شستشوی پتو های قدیمی نشویید. حتی نحوه شستشوی دو نوع پتوی مختلف گلبافت که شما در خانه خود دارید ممکن است اگر الیاف یا کاربرد های گوناگون داشته باشند، با هم فرق کند.
پتو های برتر برجسته گلبافت قابل شستشو با دست و ماشین لباس شویی هستند. این پتو شستشوی راحتی نیز دارد که در برچسب متصل به پتو نکات کامل آن توضیح داده شده و شما بعد از خرید پتو می توانید با مطالعه آن برچسب از تمام نکات مخصوص به پتویی که خریده اید مطلع شوید.

پتوی مناسب دچار پرز ریزی نمی شود.

پتوی مناسب دچار پرز ریزی نمی شود.

پتویی که پرز پرز شود خیلی زود نرمی، لطافت، زیبایی و کیفیت خود را از دست خواهد داد. پرز پرز نشدن پتو مربوط به کیفیت الیاف آن و نحوه تولید آن است. اگر از الیاف مرغوب و شیوه تولید مناسب برای تولید پتو استفاده شود، پتو بعد از سال ها استفاده هنوز مثل روز اول خود باقی می ماند و پرز پرز نمی شود.
همان طور که گفته بودیم پتو های برجسته برتر گلبافت هم الیاف خیلی مرغوبی دارند و هم نحوه تولید آن ها توسط تیم حرفه ای مشخص و اجرا می شود. در نهایت پتویی که کارخانه گلبافت تحویل مشتریان خود می دهد، از این لحاظ هم درجه یک است و هیچ گاه پرز دهی نخواهد داشت.

پتوی مناسب به صورت مناسب نیز بسته بندی میشوند.

پتوی مناسب به صورت مناسب نیز بسته بندی میشوند.

پتو ها در اسباب کشی ها یا در جابجایی هایی از این قبیل اگر بسته بندی مناسبی نداشته باشند، به آن ها آسیب خواهد رسید. چرا که بسته بندی مانند یک حفاظ برای پتو خواهد بود و از خراب و کثیف شدن پتو جلوگیری می کند.
پتو های برتر برجسته گلبافت در ساک هایی با لوگوی مخصوص این کارخانه بسته بندی می شوند. این ساک ها با کیفیت و محکم هستند تا در جابجایی ها نه خود بسته بندی و نه پتو دچار آسیب نشوند.

پتوی مناسب قیمتی مقرون به صرفه دارد.

پتوی مناسب قیمتی مقرون به صرفه دارد.

این روز ها که تقریباً همه چیز نسبت به مدتی قبل تر چند برابر گران تر شده است، قطعاً پتو نیز مثل سایر کالا ها دچار این نوسانات و تغییرات قیمت شده و می شود. برای تازه عروس و داماد ها که در حال تشکیل یک خانواده جدید هستند و برای این کار مخارج زیادی باید بپردازند، امکان خرید وسایل خیلی گران قیمت وجود ندارد. در این میان اگر پتویی باشد که همه ویژگی های یک پتوی خوب را داشته باشد و در عین حال قیمت مناسبی هم داشته باشد، به این جوانان کمک زیادی خواهد کرد. علاوه بر عروس و داماد های جوان، بعضی از اقشار جامعه نیز شاید توان مالی آن قدر بالایی نداشته باشند که برای خرید یک پتو هزینه زیادی بپردازند. در اینجا نیز پتویی مناسب که قیمت مناسب هم داشته باشد به آن ها کمک خواهد کرد. پتو های برتر برجسته گلبافت که در مورد کیفیت و سایر ویژگی های آن ها توضیحات کامل دادیم، یکی از پتو هایی هستند که قیمت واقعاً مقرون به صرفه ای دارند، به خصوص اگر خرید شما عمده باشد، قیمت تمام شده نهایی برای شما بسیار مناسب در خواهد آمد.

انواع پتو های برتر برجسته گلبافت

انواع پتو های برتر برجسته گلبافت

پتو های برتر برجسته گلبافت انواع یک نفره، دو نفره، کودک و نوجوان دارند.
مدل های یک نفره پتو برتر برجسته گلبافت دارای ابعاد 160 در 220 سانتی متر مربع و وزن 2.3 کیلو گرم هستند. انواع دو نفره این پتو ابعاد 220 در 240 سانتی متر مربع دارند. وزن پتو های برتر برجسته دو نفره 3 کیلو گرم می باشد. پتو های کودک و نوجوان نیز با ابعادی متناسب برای این رده سنی و وزنی مناسب که برای بدن آن ها اذیت کننده نباشد، تولید می شوند.

نحوه خرید پتو برتر برجسته گلبافت

نحوه خرید پتو برتر برجسته گلبافت

در ابتدای متن توضیح دادیم که تولیدی گلبافت دارای نمایندگی های فروش به صورت سایت های فروش کالای خواب و دفاتری در سراسر ایران هست که شما برای ثبت سفارش و خرید عمده یا تک می توانید به آن ها مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما