فروش تضمینی پتو تک رنگ نگین

کارخانجات تولیدی محصولات خواب نرمینه، بهترین و باکیفیت ترین محصولات در زمینه خواب را تولید و راهی بازار میکنند تا در دسترس مشتریان گرامی قرار بگیرد.
یکی از پتوهای پرفروش برند نرمینه، پتو نگین تک رنگ است. سایت های زیادی در زمینه فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ فعالیت میکنند. فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ در سال های اخیر توسط توزیع کنندگان و فروشندگان زیادی به طور عمده یا تکی به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها انجام میشود و به دلیل حذف واسطه ها این محصول با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای در اختیار شما خریداران محترم قرار میگیرد.

مشخصات پتو نگین تک رنگ

مشخصات پتو نگین تک رنگ

پتو نگین تک رنگ نرمینه یکی از مدل ‌های بسیار باکیفیت و پرفروش است. این محصول در سایزهای گوناگون یک ‌نفره و دو نفره و با وزن های متفاوت به بازار عرضه میشود تا در دسترس شما مشتریان محترم به صورت مستقیم قرار بگیرد. مشخصات پتو نگین تک رنگ به شرح زیر است:
– دارای الیاف نرم و لطیف است.
– به دلیل جلوگیری از ریش ریش شدن این محصول باکیفیت، حاشیه دور دوزی شده دارد.
– این محصول از جنس پلی‌استر است.
– ماندگاری بالا و رنگ ثابت دارد و دارای رنگ بندی و طرح های بسیار متنوع و جدید است.
– ابعاد مدل دونفره پتو نگین تک رنگ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر است.
– وزن پتو نگین تک رنگ ۳۵۰۰ گرم است.
– این محصول زیبا و باکیفیت دارای ظاهری جدید با گل ‌های برجسته است.
– بسته‌ بندی این محصول بسیار خوب و استاندارد است و برای جلوگیری از خراب شدن کالا در ساک های دسته دار عرضه میشود.

از پتو فوتر چه میدانید

از پتو فوتر چه میدانید

این نوع پتو از جمله پتوهای پشمی است. جنس فوتر در حقیقت نمد است و به دلیل اینکه هوا و گرما را در میان منافذ خود نگه میدارد، محصولی بسیار گرم است. پوشیدن هر نوع لباسی از این جنس در فصل پاییز و زمستان بسیار رواج دارد. در زبان فرانسوی به پارچه نمدی فوتر گفته میشود، از پشم گوسفند به همراه مقدار ناچیزی الیاف مصنوعی در ساخت آن به کار میرود و ضخامت زیادی دارد. نحوه تولید پتو فوتر مانند سایر منسوجات خواب نیست و به این صورت نیست که بافته شود. برای ساخت پتو فوتر این محصول را تحت فشار، رطوبت و حرارت بسیار زیادی قرار میدهند تا الیاف پشمی فشرده شوند و پتو فوتر تشکیل شود. محصولات خوابی که از این جنس تولید شوند، قیمت های بسیار متنوعی دارند. پتو فوتر قیمت نسبتاً بالایی نسبت به سایر محصولات خواب دارد ولی میتوانید قیمت‌ های مناسبی را نیز از این محصول در بازار پیدا کنید.
پتوهایی که از جنس فوتر تولید شده ‌اند، نسبت به منسوجات هم نوع خود که از جنس ‌های دیگری ساخته شده ‌اند، وزن سبک‌ تری دارند و حمل و نقل آنها بسیار راحت و آسان است و همینطور فضای کمی را اشغال میکنند. پتو فوتر را میتوانید کش بدهید و پس از انجام این کار بلافاصله به حالت قبل خود برمیگردد.

مناسب ترین پتو برای کودک

مناسب ترین پتو برای کودک

هنگام خرید پتو برای کودکان عزیزتان سعی کنید با محصول انتخابی خوابی آرام را برای کودکتان فراهم کنید. پتوی زیبا با طرح های کارتونی، جذاب و دوست داشتنی کودکان را به خوابیدن مشتاق میکند.
جنس منسوج سلولی پنبه ای دارای 100% پنبه و نخ است. به خاطر چرخش جریان هوا در ساختار این منسوج باکیفیت، اگر در هنگام خواب روی صورت کودک دلبندتان بیافتد، امکان خفگی بسیار کم است. شست‌ و‌ شوی این مدل منسوجات بسیار راحت است.
پتوی سلولی آکریلیکی دارای ویژگی ‌های مشابه پتوی سلولی پنبه ای است. در ساختار این محصول مرغوب برای کودکان به جای استفاده از الیاف طبیعی از الیاف مصنوعی استفاده شده است. این محصول بسیار سبک است و خیلی کم چروک میشود. به دلیل آکریلیک استفاده شده در این محصول؛ ایجاد حساسیت‌ های پوستی در کودکان میکند.
بامبو گیاهی بسیار مفید است و پارچه ‌ای که از این نوع ساخته میشود، بسیار نرم و سبک است و همینطور این محصول ضد آلرژی و ضد حساسیت است. تنها ایرادی که این محصول دارد، این است که اگر خیس شود، دیرتر نسبت به سایر محصولات خواب کودک خشک میشود.
منسوج از جنس فلانل، ترکیبی از پنبه و پشم است که برای فصل های سرد سال مناسب است.
پتو کودک مینکی، جنس استفاده شده در این‌ منسوج دارای الیاف پلی استری است که باعث بافت بسیار نرم و سبک آن شده است. این محصول دوام بسیار بالایی نیز دارد. در هنگام استفاده از این محصول برای کودکتان مراقب باشید که جلوی دهان و بینی او را نگیرد.
پتو میکروفایبری، این محصول ساختاری نرم و لطیف دارد و لکه را به خودش نمیگیرد.
پتو مناسب کودک باید به اندازه ای باشد که تمامی بدن کودک شما را بپوشاند. هدف از خرید محصول خواب باکیفیت برای کودکان عزیز شما حفاظت از آنها در برابر سرما است. بزرگ بودن زیاد پتو نیز کودکانتان را اذیت میکند.

عرضه کننده مستقیم پتو نگین تک رنگ

عرضه کننده مستقیم پتو نگین تک رنگ

کارخانه تولید و فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ از جمله کارخانه های باسابقه در زمینه تولید منسوجات بسیار مقاوم و باکیفیت تولیدی نرمینه است که باکیفیت ترین و مرغوب ترین محصول خود را از طریق مراکز عرضه در اختیار مشتریان قرار دهد. درواقع عرضه پتوی نگین تک رنگ توسط مراکز عرضه زیادی انجام میشودکه عرضه مستقیم آن در سایزهای متفاوت و به ارزان ترین قیمت ممکن انجام میشود. این محصول در رنگ ها و طرح های متفاوت به بازار عرضه میشود تا در دسترس شما خریداران محترم قرار بگیرد.
مشتریانی که به تعداد بالایی از این محصول باکیفیت احتیاج دارند، میتوانند محصولات خود را به صورت عمده یا جزئی و به طور مستقیم و بدون واسطه سفارش دهند.
قیمت های پتو نگین تک رنگ نرمینه با توجه به ابعاد پتو و تعدادی که سفارش میدهید، متفاوت است. برای خرید پتو تک رنگ نگین میتوانید به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام نمایید. برای اطلاع از مشخصات کامل پتو نگین تک رنگ تولیدی برند نرمینه و ثبت سفارش این محصول با واحد فروش تضمینی پتو نگین تک رنگ، یعنی شرکت دیبافت در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما