فروش برترین پتو 2 نفره گل برجسته

در حال حاضر فروش برترین پتو 2 نفره گل برجسته در برند ها و کیفیت های متفاوت و هم چنین قیمت های مطلوب توسط مراکز معتبر و نمایندگی های فعال آن در سطح کشور صورت می پذیرد که با تضمین کیفیت آن توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

معمولا فروشندگان این محصول با عرضه آن در انواع طرح و رنگ‌ و هم چنین کیفیت توانسته اند  مشتریان آن را به خرید عمده این نوع پتو ترغیب نمایند.

فروش برترین پتو 2 نفره گل برجسته

مشخصات پتو دو نفره خوشخواب مدل گل برجسته

مشخصات پتو دو نفره خوشخواب مدل گل برجسته

با توجه به تنوع زیاد انواع پتو های تولید شده در برند های مختلف و نیز مطابق با نیاز و سلیقه مشتری امروزه پتو گلبافت دو لایه مورد استقبال و توجه زیاد قرار گرفته اند که یکی از این نمونه ها پتو خوشخواب دو نفره می باشد که دارای انواع طرح و رنگ در نوع برجسته است.

اغلب این محصول دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد هم چون: سایز مناسب برای استفاده دو نفر، دور دوزی یا لبه دوزی شده، رنگ متنوع، طرح‌ های فراوان، جنس مختلف، وزن و‌ سایز متفاوت و نیز پرز دهی بسیار نا چیز، شست و شوی راحت و آسان، قابل حمل بودن و غیره می باشد که امروزه پتو طرح دار آن با حداکثر ثبات رنگ و نقش از بیشترین میزان تقاضا و عرضه برخوردار است.

شایان ذکر است که اکثر خریداران این محصول در نگاه اول به کیفیت و طرح آن در کنار قیمت بسیار مناسب توجه می کنند تا با در نظر گرفتن تمکن مالی خود میزان خرید خود را تعیین نمایند.

البته باید به این نکته اشاره نمود که مصرف کنندگان اغلب با توجه به منطقه محل سکونت و کاربرد آن از پتو گلبافت استفاده می کنند.

قیمت انواع پتو 2 نفره گل برجسته

قیمت انواع پتو 2 نفره گل برجسته

در حال حاضر قیمت انواع پتو دو نفره بر اساس برند، کیفیت، ابعاد، طرح و نقش، رنگ، برجسته بودن، الیاف به کار رفته در آن و نیز بسته بندی این محصول مشخص می گردد.

شایان ذکر است از آنجا که در میزان عرضه و تقاضای هر محصولی قیمت در کنار کیفیت نقش عظیمی را ایفا می نماید بنا بر این فروش و خرید این نوع پتو به صورت عمده و مستقیم منفعت هر دو طرف را حفظ می کند چرا که با عرضه عمده میزان فروش بیشتر و تولید کننده به منافع اقتصادی خود نزدیکتر و نیز با پایدار بودن چرخه تولید به کار خود ادامه می دهد و از آن طرف نیز مصرف کننده با این گونه خرید از محصولی با کیفیت در کنار قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه بهره مند می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما