فروش انواع پتو مسافرتی مرینوس

پتو یکی از نیازهای ضروری در هر خانه‌ای است که یکی از معتبر ترین برندهای آن، برند پتو مرینوس مدل مسافرتی است که فروش انواع پتو مسافرتی مرینوس در اقصا نقاط کشور وجود دارد. یکی از مهم ترین معیارها در فروش انواع پتو مسافرتی مرینوس، داشتن طرح و رنگ های متنوعی است که همواره خریداران را با علایق و خلق و خوهای متفاوت به سمت خود جلب میکند، چرا که عرضه‌ کنندگان پتو مرینوس به‌ خوبی میدانند که شرط موفقیت در فروش کالای خوابی همچون پتو، تولید گسترده و متنوع آن است که بتواند رضایت خریداران را به خود جلب کند.
پتو مسافرتی مرینوس که تولید شرکت خزر مرینوس و تحت لیسانس کشور ترکیه است، توانسته که علاوه‌ بر ایران، بازار کشورهای دیگر همچون عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان و کشورهای عربی‌ زبان را به انحصار خویش در آورد و در زمینه فروش انواع پتو مسافرتی مرینوس بسیار موفق عمل کرده‌ است. طوری که برند مرینوس به یکی از برندهای معتبر در زمینه فروش انواع پتو مسافرتی در اقصا نقاط جهان تبدیل‌ شده است.

پتو مسافرتی مرینوس
موضوع صادرات به کشورهای دیگر برای کشور صادر کننده، همواره اهمیت زیادی دارد چرا که باعث افزایش ارزش پول ملی، کاهش نرخ ارز و همنیطور کاهش میزان بیکاری جوانان میشود؛ از این رو مسئولین هر کشوری همواره از مسئله صادرات حمایت و پشتیبانی میکنند تا بدین‌ گونه بتوانند به کشور خود سود رسانی کنند.
تولید کنندگان پتو مسافرتی مرینوس این کالا را با استفاده از الیاف ترک که از مرغوب ترین الیاف موجود در بازار جهانی است، تولید و روانه بازار میکنند و همواره تمامی تلاش خود را میکنند که کالاهای تولیدی برند مرینوس از مرغوبیت لازم برخوردار باشند، تا بتوانند از فروش قابل‌ توجهی در بازارهای جهانی برخوردار شوند.
گفتنی است که عرضه‌ کنندگان پتو مسافرتی، این کالا را در بسته‌ بندی های بسیار شیک و جذابی به بازار عرضه میکنند تا بتوانند رضایت مشتریان سخت پسند را نیز به خود جلب کنند.
عوامل بسیاری در فروش انواع پتو مسافرتی مرینوس تاثیر گذار است که از جمله مهم ترین آن میتوان به جنس مواد اولیه پتو، ابعاد و اندازه پتو، ضخامت پتو، طرح و رنگ پتو و در آخر به قیمت پتو اشاره کرد، که در سال های اخیر با توجه به تحریم های ظالمانه ایران از طرف کشورهای غربی و همچنین افزایش نرخ ارز قیمت پتو افزایش زیادی یافته است که میتوان با خرید پتو از سایت های معتبر همچون سایت شرکت نساجی دیبافت که عرضه‌ کننده مناسب ترین پتوها با منصفانه ترین قیمت ها است، لذت خرید به روز را تجربه کنیم.

ویژگی های پتو مسافرتی مرینوس

ویژگی های پتو مسافرتی مرینوس

پتو یکی از مهم ترین نیازهای انسان است چرا که انسان برای داشتن بدنی سالم و تندرست به خواب کافی احتیاج دارد و برای داشتن خواب راحت و آرامش ‌بخش همواره به پتویی نرم و لطیف و آرامش‌ دهنده نیاز دارد؛ خواه در روزهای گرم باشد یا در روزهای سرد سال. یکی از مهم ترین انواع پتوها که مناسب برای استفاده در هر چهار فصل سال هستند؛ پتوی سفری مرینوس است که مراکز فروش انواع پتو مسافرتی مرینوس، در سراسر کشور مشغول به فعالیت و ارائه خدمت هستند.
پتو مسافرتی مرینوس که پتویی بسیار نرم و لطیف است یکی از بهترین کالاها برای مسافرت و طبیعت‌ گردی است؛ چرا که این پتو با داشتن وزنی کم بسیار سبک بوده و با حجم کم خود فضای نا چیزی را در میان وسایل سفر به خود اختصاص میدهد. پتوهای مسافرتی از کیفیت عالی و درجه یک برخوردار هستند و جنس مواد اولیه تشکیل‌ دهنده آنها معمولاً از الیاف مختلف مصنوعی یا طبیعی است که ما همواره به خریداران، استفاده از پتوهای طبیعی و ارگانیک را توصیه میکنیم، چرا که این پتوها همگی ضدحساسیت هستند و از بروز یا تشدید بیماری های پوستی همچون آلرژی، سوزش، خارش، جوش و… در افرادی که از این پتو استفاده میکنند جلوگیری میکند. داشتن این خاصیت در کودکان بسیار مهم است چرا که کودکان پوست بسیار حساسی دارند و مستعد ابتلا به انواع بیماری های پوستی هستند.

دسته بندی انواع پتو از نظر جنس
شرکت تولیدی مرینوس پتوهای مسافرتی خود را در طرح، رنگ و مدل های گوناگونی طراحی کرده که از معروف ترین مدل های آن میتوان به پتو ژله ‌ای، پتو افرا، پتو رازن و… اشاره کرد که در طرح های ساده، برجسته و سه بعدی به بازار عرضه میشوند. گفتنی است که این پتوهای نازک با داشتن ضخامتی کمتر از یک سانتی متر گرمایی لذت‌ بخش و دل نشین را به مصرف‌ کنندگان خود میبخشد و بیشتر مناسب روزهای خنک سال هستند.
پتوهای مسافرتی مرینوس همگی به‌ علت وزن کم خود، قابلیت شست و شو در ماشین های لباس شویی را دارا هستند و پس ‌از شست‌ و شو نیز رنگ و کیفیت خود را از دست نمیدهند و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی میمانند. تنها نکته ‌ای که در هنگام شست و شوی پتوهای برند مرینوس باید رعایت شود، عدم استفاده از شوینده ‌های آنزیمی و رنگ دانه های آبی است چرا که این رنگدانه‌ ها رنگ و کیفیت پتو را از بین میبرد و بافت پتو را دچار نوعی سستی میکند.
در آخر لازم است بدانیم که پتوهای مسافرتی معمولاً پرز میدهند اما پتوهای مسافرتی برند مرینوس که از الیاف ارگانیک و طبیعی تهیه شده ‌اند به مقدار بسیار کم پرز میدهند. این پتوها همگی دارای خاصیت دور دوزی شده هستند و به سبب این ویژگی الیاف پتو را نمیشود از بافت اصلی جدا کرد چرا که پتو را دچار نوعی ضعف و سستی میکند.

دسته بندی انواع پتو از نظر جنس

دسته بندی انواع پتو از نظر جنس

امروزه پتوها کاربردهای زیادی در زندگی و خواب شبانه‌ ما دارند از این رو همواره انتخاب یک پتو مناسب، دغدغه بسیاری از خریداران پتو بوده‌ است. مهم ترین عامل در انتخاب یک پتو مناسب جنس آن پتو است؛ چرا که جنس و کیفیت پتو همواره میزان گرمای تولیدی توسط پتو و میزان راحتی در خواب شبانه ما را تعیین میکند. اگر به‌ تازگی قصد خرید پتو را دارید و با مدل ها و جنس های گوناگون و انواع متنوعی از پتوهای رایج در بازار آشنایی ندارید تا پایان این مقاله، با ما همراه باشید تا جنس های مختلف پتو و کاربردهای هر کدام از آنها را برای شما بیان کنیم.
1. پتوهای دو لایه: افرادی که علاقه ‌ای به استفاده از لحاف های سنگین ندارند و از سرمای زمستان به‌ شدت گریزان هستند، پتوهای دو لایه بهترین انتخاب برای استفاده در روزهای زمستانی هستند؛ چرا که این پتوها گرمای زیاد و خوابی راحت را برای افراد به وجود می‌ آورند. تنها مشکلی که در رابطه با استفاده از این‌ گونه پتوها وجود دارد این است که این پتوها برای افراد با پوست های حساس و کودکان توصیه نمیشود؛ چون باعث به وجود آمدن و یا تشدید علائم آلرژی، جوش، خارش و… در این افراد میشود.
2. پتوهای پشمی: پتوی پشمی مناسب ترین انتخاب برای کسانی است که به سرما حساسیت زیادی دارند چون‌ که پشم گرما را به‌ خوبی درون خود نگه میدارد، به خاطر همین پتوی پشمی بهترین انتخاب برای افراد گریزان از سرما در روزهای سرد زمستانی است. لازم به ذکر است که این پتوها از انواع پنبه ‌ای و حتی انواعی که الیاف مصنوعی دارند مقداری زبرتر و سنگین ‌تر است از این رو استفاده از آن برای کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند توصیه نمیشود.

دسته بندی انواع پتو از نظر جنس
3. پتو پشم شیشه ای: ساختار و طراحی پتوهای پشم شیشه ‌ای به‌ گونه ‌ای است که مناسب ترین انتخاب برای کودکان و افراد حساس و مبتلا به آلرژی و بیماری های پوستی تنفسی است، چون‌ که در این نوع پتوها یک‌ لایه سبک از پشم‌ شیشه در میان پارچه نخی بزرگی دوخته میشود، که امکان تماس پوستی و تنفسی را با پشم شیشه به صفر میرساند و اگر که پارچه رویی پتو هم نخ و با رنگ روشن باشد، امکان هر گونه حساسیت پوستی نسبت‌ به پتو از بین میرود. پتوهای پشم شیشه ‌ای علاوه‌ بر نازکی و سبکی خود گرمای خوبی را نیز تولید میکنند و به پتوهای گرم و لطیف معروف هستند.
4. پتوهای مسافرتی: پتوهای مسافرتی از الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته شده‌ اند و پتوهایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده ‌اند معمولاً پرز میدهند و برای افراد حساس و کودکان ایجاد حساسیت های پوستی تنفسی میکنند، اما با استفاده از پتوهای مسافرتی برند مرینوس که فروش انواع پتو مسافرتی مرینوس در سراسر کشور وجود دارد، میتوانیم از پتوهایی با الیاف طبیعی استفاده کرده و ضامن سلامتی خود و اعضای خانواده خود باشیم. پتوهای مسافرتی بسیار سبک و کم‌ حجم هستند و فضای کمی را نیز اشغال میکنند، بهترین گزینه برای مسافرت و طبیعت‌ گردی هستند و مناسب استفاده برای هر چهار فصل سال نیز هستند.
5. پتوهای ارگانیک و طبیعی: پتوهای ارگانیک که از الیاف طبیعی ساخته میشوند بسیار نرم، گرم و لطیف بوده و برای افراد هیچ‌ گونه حساسیتی را ایجاد نمیکنند، از این رو بهترین گزینه برای کسانی هستند که دچار بیماری های پوستی تنفسی همچون آلرژی، اگزما، جوش، خارش و… هستند. گفتنی است که این پتوها برای استفاده افراد حساس، کودکان و سالمندان بسیار مناسب هستند.

موارد تاثیر گذار بر قیمت پتو

موارد تاثیر گذار بر قیمت پتو

پتو یکی از کالاهای ضروری و پر مصرفی است که همواره افراد در طول تاریخ بهره ‌های فراوانی از آن برده و به وسیله آن خوابی راحت و آرامش دهنده را به خود میبخشد. برندهای گوناگونی از انواع پتوهای خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد که انتخاب میان پتوها را مقداری دشوار کرده‌ است.
اگر به‌ تازگی قصد خرید پتو را دارید و با نکات لازم در رابطه با خرید پتو آگاه نیستید، پیشنهاد میدهم که تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی ها و خصوصیات یک پتوی مناسب را بدانید و لذت خرید آگاهانه را تجربه کنید.
1. کیفیت و جنس پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که مرغوبیت بالایی داشته باشد و مواد تشکیل‌ دهنده آن از جنس ارگانیک و درجه یک باشد؛ که برای این منظور میتوانید برندهای معروف داخلی همچون گلبافت، نرمینه، گلسا و… را انتخاب کنید چون‌ که در طراحی و ساخت این پتوها مطمئنا از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده شده‌ است.
2. ابعاد و اندازه پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که دارای ابعاد و اندازه ‌های استاندارد باشد و قبل‌ از خریدن پتو حتما به سایز و اندازه پتو دقت کرده و برای خود تعیین کنید که به چه سایز و اندازه ‌ای از پتو علاقه ‌مند هستید.
برای مثال پتوهای دو نفره دارای ابعادی ۲۲۰ در ۲۴۰ و ۲۰۰ در۲۲۰ هستند، پتوهای تک‌ نفره دارای ابعاد ۱۶۰در ۲۲۰ و ۱۵۰ در ۲۲۰ هستند و اگر برای کودک تان مایل به خرید پتو هستید، ابعاد استاندارد پتو کودک شامل ۱۳۵ در۱۰۰ و ۱۴۰ در۱۱۰ است.

موارد تاثیر گذار بر قیمت پتو
3. ضدحساسیت بودن پتو: برای خرید پتوی مناسب همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که حساسیت زا و تحریک‌ کننده پوست نباشد و پرز نیز پس ندهد، چون‌ افرادی که دارای سابقه بیماری ‌های پوستی و تنفسی هستند با استفاده از این پتوها ممکن است دوباره این بیماری ها در این گونه افراد ایجاد شود و سلامتی آنها با استفاده از این پتوها به خطر بیفتد.
4. طرح و رنگ پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که از نظر طرح و رنگ به اتاق‌ خواب شما نمایی زیبا و دل نشین را ببخشد و به زیبایی با وسایل اتاق خواب بتواند ست شود تا جذابیت و آرامش خاصی را به اتاق‌ خواب شما بدهد. همواره سعی کنید برای نوزادان، کودکان و افراد سالمند از خرید پتو با رنگ و طرح های ترسناک و خشن خودداری کنید چون‌که این طرح و رنگ ها باعث ایجاد کابوس های شبانه و استرس در این افراد شده و بر رشد و تکامل کودکان اثر منفی میگذارد و سلامتی آنان را به خطر می ‌اندازد.
5. قابلیت شست و شو پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که به‌ راحتی قابل شستن با ماشین لباس شویی باشد، چرا که این ویژگی باعث راحتی در کار شما میشود. همچنین با شست و شوهای مداوم شکل و رنگ خود را از دست ندهد، چروک نشود و مانند روز اول استفاده، نرم و لطیف باقی بماند.
6. قیمت پتو: همواره سعی کنید پتویی را انتخاب کنید که قیمت آن با بودجه شما متناسب باشد. قیمت پتو با توجه به طرح و کیفیت آن از ارزان شروع میشود تا گران ادامه دارد و مشخص است که هرچه پتو مرغوب تر و زیبا تر باشد قیمت بیشتری هم دارد. گفتنی است که سعی کنید از خرید پتوهای بسیار ارزان خودداری کنید چرا که این پتوها کیفیت زیادی را ندارند و استفاده از آنها ممکن است شما را دچار ناراحتی کنند.

خرید عمده پتو مسافرتی مرینوس

خرید عمده پتو مسافرتی مرینوس

پتو یکی از نیازهای ضروری و شخصی برای هر فردی است و هر کسی پتوی مخصوص به خود را دارد و در واقع پتو مانند رواندازی است که افراد آن را بر روی خود میکشند و به وسیله آن سرما را از خود دور کرده و گرمایی دل نشین را به خود میدهند.
امروزه برندهای گوناگونی از انواع پتو در بازار وجود دارد که قیمت آنها با توجه به مواردی که پیش تر گفته شد متفاوت است، اما یکی از با صرفه ترین راه های خرید پتو خرید به‌ صورت عمده است. یکی از پرطرف دارترین مارک های پتوهای مسافرتی موجود در بازار، برند پتو مسافرتی مرینوس است که مراکز فروش انواع پتو مسافرتی مرینوس، همواره تمامی تلاش خود را در جهت خرید منصفانه و رضایت ‌بخش برای مشتریان خود انجام میدهند.
مشتریان پتو مسافرتی مرینوس میتوانند برای خرید عمده این کالا به نمایندگی های کارخانه ‌ها و فروشگاه ‌های عرضه‌ کننده این پتو مراجعه کنند و پتوهای مورد نیاز خود را به‌صورت عمده خریداری کنند. خرید عمده پتو از سایت های معتبر فروش پتو همچون، سایت شرکت نساجی دیبافت که عرضه‌ کننده انواع کالاهای خواب مدرن است، میتوانند پتوهای مورد نیاز خود را به‌ صورت عمده و مستقیم خریداری کنند. وجود واسطه در بازار خرید و فروش پتو همواره سبب متغیر شدن قیمت پتو میشود و باعث سر درگمی خریداران نیز میشود که این مشکل را میتوان با خرید از سایت های معتبر که قیمت پتوها را به نرخ روز اعلام میکنند، برطرف کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما