فروشندگان پتو سربازی شتری نمدی

فروشندگان پتو سربازی شتری نمدی توانسته اند با عرضه این کالای خواب سود فوق العاده ای را کسب کنند. پتو سربازی همان طور که از نامش پیداست در پادگان ها استفاده می شود. این نمونه کالاهای خواب بیشتر در جنس های نمدی و با رنگ های تیره مانند خاکستری، قهوه و مشکی تولید می شوند.

فروشندگان پتو سربازی شتری نمدی

درباره پتو سربازی شتری نمدی بیشتر بدانید

درباره پتو سربازی شتری نمدی بیشتر بدانید پتو سربازی شتری نمدی بسیار گرم، لطیف و سبک می باشد. به طوری که می توان به راحتی آنها را تا کرد و در هنگام شستن به راحتی قابل شست و شو می باشند. این نوع کالاهای خواب نازک هستند اما گرمای فوق العاده ای دارند.

ویژگی نازک بودن آنها باعث شده بعد از شست و شو سریع خشک شوند. از این نوع کالا های خواب می توان به عنوان زیر انداز و روانداز هم استفاده کرد. این نمونه کالاها ضد حساسیت می باشند و هیچ گونه حساسیتی روی پوست بدن ایجاد نمی کنند. 

علاوه بر این دارای استقامت خارق العاده ای می باشند. با شستن زیاد رنگشان از بین نمی رود و همیشه رنگ ثابتی دارند. این پتوها را می توان تا دمایی 40 درجه سانتی گراد شست و تمیز کرد.

خرید پتو سربازی از درب کارخانه

خرید پتو سربازی از درب کارخانه خرید پتو سربازی از درب کارخانه بازار پر رونقی دارد. برای نگهداری پتوها حتما باید آنها را دور از رطوبت نگهداری کنیم. چون رطوبت می تواند عمر آنها را کاهش دهد. علاوه بر این باید نوع تا زدن آنها را هر چند وقت یکبار عوض کنیم تا جا نیندازند. 

اگر شما می خواهید عمر این کالا های خواب را افزایش دهید می توانید ملحفه روی آنها بکشید چون ملحفه باعث می شود گرد و خاک و کثیفیها روی پتوها نفوذ نکند و شما مجبور نباشید آنها را هر روز بشویید.

در واقع این کار باعث می شود شما فقط ملحفه را بشویید. برای شستن این نوع کالاهای خواب بهتر است به خشکشویی مراجعه بفرمایید. اگر خود شما هم خواستید آنها را بشویید باید از مایع شوینده استفاده کنید و آب ولرم را در دمای 30 درجه قرار دهید و بعد حتما عمل آب کشی را با دقت فراوان و چندین بار انجام دهید تا کف داخل آنها نماند.

برای خشک کرن آنها هم نباید از آفتاب مستقیم یا حرارت زیاد استفاده شود. چون این کار سبب می شود رنگ پتوها تغییر کند.

کارخانه پتو سربازی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا محصول با کیفیتی را در اختیار مشتریان بگذارد و بدین ترتیب سهم قابل توجهی را در بازار داخلی به تولیدات خود اختصاص دهد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما