عرضه عمده پتو کلودی ابریشمی

پتو از جمله مهمترین کالاهای خواب هستند که در هر چهار فصل از سال مورد استفاده قرار میگیرد. و این منسوجات امروزه توسط کارخانجات و برندهای مختلفی تولید شده و بصورت جزئی و عمده در بازار عرضه میشوند.
پتو کلودی یکی از نام های آشنا و جدید بازار منسوجات خواب است که در طرح ها و رنگ های مختلفی به عرصه تولید میرسند. پتو کلودی ابریشمی، در حال حاضر یکی از موفق ترین محصولات در زمینه تولید و توزیع عمده پتو شناخته میشود، که توانسته در بازار رقابتی توجه خریداران زیادی را به سمت خود جلب کند.
توزیع عمده پتو کلودی ابریشمی از طریق نمایندگی و فروشگاه های معتبر، واقع شده در نقاط مختلفی از کشور انجام میشود. شما میتوانید بدون واسطه و مستقیم از این نمایندگی ها و فروشگاه ها عرضه عمده پتو کلودی ابریشمی، بافته مورد نظر خود را خریداری کنید.
اما بی شک سوالی که ممکن است ذهن اکثر افراد را به خود مشغول کند این است که فواید و مزیت عرضه این منسوجات بصورت عمده و مستقیم ، برای خریداران چیست؟
نه تنها منسوجات خواب بلکه هر کالایی که بصورت عمده و مستقیم خریداری شود، دارای منافع زیادی برای خریداران است و تخفیفات ویژه ای از طرف فروشندگان به خریداران تعلق میگیرد و قیمت کالا به اصطلاح به صورت قیمت همکاری حساب میشود. پس در این نوع از خرید و فروش کالا، به دلیل کوتاه شدن دست واسطه ها، هزینه تمام شده کالا کاهش یافته و بدین طریق خریدار در این معامله سود میبرد.

آشنایی با پتو کلودی

آشنایی با پتو کلودی

پتو کلودی یکی از نام های آشنا منسوجات خواب است که در طرح های خاص و رنگ بندی های متنوع و با کیفیتی عالی، در بازار موجود هستند. بدون شک با شنیدن نام این منسوج سوالاتی در ذهن شما نقش میبندد، که در این مطلب تا حدودی سعی شده، به این پاسخ این سوالات و بحث در مورد پتو کلودی بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات کافی از این منسوج به دست بیاورید و خریدی خوشایند را تجربه کنید.
در تهیه و تولید پتو کلویی از پیشرفته ترین و مجهزترین ماشین آلات بافندگی و مواد اولیه درجه یک و مرغوب استفاده شده است. پتو کلودی نوعی پتو دو رو است که در هر طرف رنگ و طرح متنوعی دارد و این ویژگی سبب شده، جذابیت و زیبایی این بافته دو چندان شود و طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. از این رو ما شاهد بازار فروش پررونق و سودآوری برای پتو کلویی هستیم.
پتو کلودی علاوه بر طرح ساده دارای طرح گل برجسته است و در ابعاد تک نفره و دو نفره به عرصه تولید میرسد. این دسته از منسوجات به خصوص نوع ابریشمی آن فوق العاده نرم و لطیف بوده و اگر شما هنگام خرید این منسوجات را لمس کنید به خوبی به این نکته پی خواهید برد. علاوه بر موارد گفته شده، پتو کلودی دارای وزنی سبک بوده و به راحتی قابل حمل هستند.

خاص ترین پتوها را بشناسید

خاص ترین پتوها را بشناسید

یکی از صفاتی که میتوان برای توصیف یک منسوج فوق العاده عالی استفاده کرد، استفاده از کلمه خاص برای توصیف آن منسوج است. هر بافته ای را نمیتوان خاص نامید، پتوهایی خاص هستند که از هر نظر که ویژگی های آن را بررسی کنیم، عالی بنظر بیاید؛ مانند پتوهای کلودی ساده یا کلودی گل برجسته.
بارزترین ویژگی پتوهای خاصی مانند کلودی، ظاهری جذاب آنها است که در طرح و رنگ های متنوعی در بازار موجود هستند. در واقع آنچه که باعث میشود بافته های با کیفیت در فروش از یک دیگر سبقت بگیرند، ظاهر این منسوجات است. هرچه ظاهر این بافته ها جذاب تر و گرم تر باشد، شانس بیشتری برای محبوبیت و فروش دارند.
دیگر ویژگی هایی که میتوان برای پتوهای خاص نام برد؛ داشتن کیفیتی مرغوب، الیاف ارگانیک، تار و پودی مستحکم و بافتی منسجم، سبک بودن، ضدحساسیت بودن و عدم پرزدهی است.

روش های مراقبت از پتو

روش های مراقبت از پتو

پتوها منسوجاتی هستند که هرچند از کیفیت بالایی در ساختار برخوردار بوده اند اما برای داشتن دوام طولانی مدت، نیازمند مراقبت هستند. پتوها، در بیشتر مواقع به علت سهل انگاری و شست و شوی نادرست یا به علت نگهداری در مکانی نامناسب دچار آسیب میشوند و از عمر مفید آنها کاسته میشود. پس در ادامه به بررسی نکاتی برای مراقبت و افزایش طول عمر پتو میپردازیم.
 بهترین مکانی که میشود از این منسوجات نگهداری کرد، مکان های خشک و عاری از رطوبت است. برای مثال در آب و هوای شرجی و مرطوب شمال و یا جنوب کشور، هر چند وقت یکبار اجازه بدهید، پتوها آویزان بمانند و در معرض هوای آزاد قرار بگیرند تا بدین طریق از صدمه به بافت پتو جلوگیری شود.
 برای شست و شو پتوها بهترین گزینه استفاده از آب ولرم و مواد شوینده بدون آنزیم است.
 پتوها را هرگز در برابر نور مستقیم خورشید یا حرارت مستقیم قرار ندهید، زیرا به مرور باعث آسیب به بافت آن میشود و همچنین سبب میشود رنگ و روی پتو برود. این نکته در مورد پتوهایی که درصد پشم بیشتری در ساختار خود دارند، از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.
با رعایت همین چند نکته ساده میتوان عمر منسوجات خود را افزایش داد.

تولیدکنندگان انواع پتو کلودی ابریشمی

تولیدکنندگان انواع پتو کلودی ابریشمی

تولید کنندگان با ارائه محصولی که از نظر کیفی سطح بالایی داشته باشد، عاملی اثرگذار بر میزان محبوبیت یک منسوج در بین مردم هستند، از این رو نباید از نقش پررنگ و مهم یک تولیدکننده در فروش و رشد و ترقی یک محصول غافل ماند.
تولیدکنندگان انواع پتو کودی ابریشمی، افرادی زبده، کاربلد و ماهری هستند که با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاه های ریسندگی، به تولید محصولی شاخص و ارزنده میپردازند و در این راه سعی میکنند با ایجاد اعتماد و ارائه منسوجی با کیفیتی ممتاز در قالب طرح و نقش های گوناگون و متناسب با نیاز خریدار، رضایت مشتریان زیادی را به سمت و سوی محصول تولیدی خود جلب کنند، و میتوان گفت تا حد بسیار زیادی در این راه موفق بوده و توانسته اند محصولات مرغوب زیادی را هم سو با خواسته و نیاز مشتری تولید کنند.
تولیدکنندگان انواع پتو کلودی ابریشمی، این منسوجات خوش بافت و با کیفیت را با قیمت مناسب و استثنایی در بازارهای فروش بصورت عمده و کلی عرضه میکند.
مشتریان محترم با سفارش انواع پتو کلودی ابریشمی از طریق مراجعی که توسط این تولیدکنندگان ایجاد شده است، بدون واسطه و با قیمتی مناسب میتوانند محصول مورد نیاز خود را به راحتی و بدون محدودیت دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما