شرکت توزیع پتو گلبافت پلنگی

پتو گلبافت پلنگی یکی از بهترین مارک پتو در کشور است که به عنوان یک کالای خواب استاندارد و مناسب تولید و توزیع می گردد. شرکت توزیع پتو گلبافت پلنگی آن را با بهترین رنگ بندی و بهترین جنس در بین طرفداران توزیع می کند و مشتری می تواند آن را در هر نقطه از کشور که باشد با اطمینان خاطر خریداری کند. این شرکت سالانه تعداد زیادی از این محصول را به دست مشتری می رساند.

شرکت توزیع پتو گلبافت پلنگی

5 ویژگی مهم انواع پتو گلبافت

5 ویژگی مهم انواع پتو گلبافت پتو گلبافت درجه یک دارای ویژگی های زیادی است که ان را در بین دیگر پتوها متمایز نموده است به همین علت فروش قابل توجهی داشته است. به 5 ویژگی بارز این پتوی درجه یک اشاره می نماییم.

  1. پتو گلبافت طرح دار یکی از زیباترین نوع پتو در کشور است و علاوه بر طرح پلنگی از انواع طرح ها نیز برخوردار است و مشتری دست بازی برای انتخاب این کالا دارد و با توجه به سلیقه ای که دارد آن را خریداری می کند.
  2. قابلیت شست و شوی آن بالا است و می توان ان را با تشت یا ماشین لباسشویی شست بدون آنکه نگران خراب شدن الیاف آن باشید و می توان آن را با انواع پودر های لباسشویی شسته و خشک نمود.
  3. الیافی که در بافت این پتو به کار رفته اند در نوع خود بی نظیر هستند چون با پوست بدن انسان به خصوص کودکان سازگاری خواهند داشت و خیلی نرم و لطیف است که یک خوابی آرام را برای انسان فراهم می آورد.
  4. بافت و دوخت این پتو به نحوی است که شکافته یا پاره نمی شود و طول عمری بالغ بر ده سال را خواهند داشت که یکی از مزایای مهم خرید این کالای اساسی به شمار می رود.
  5. پتوی گلبافت از رنگ های زیبایی بافته شده است و در نوع دخترانه، پسرانه موجود هستند و در سایز بندی نیز به بچگانه، دو مرده و تک مرده تقسیم می شود.

فروش بهترین انواع پتو گلبافت پلنگی

فروش بهترین انواع پتو گلبافت پلنگی از آنجا که انسان برای خوابیدن نیاز اساسی به پتوی مناسبی دارد پس به دنبال بهترین نوع ان می باشد که ما در این بخش بهترین پتو را به شما معرفی نمودیم که می توانید در طرحی که دوست دارید آن را سفارش دهید. فروش بهترین انواع پتو گلبافت پلنگی در تعداد بالایی انجام می پذیرد که فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است.

فروش این محصول از طریق همین سایت نیز انجام می شود که مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز اقدام کنند و آن را سفارش دهند. قیمت عالی این محصول مشتریان را به سوی خود کشانده است.

1

  1. سلام پتو گلبافت برتر قیمت کارخانه چقدر است و آیا کیلوی هم هست وکیل ی چقدر است بعد چطور می تونم سفارش بدم لطفاََ راهنمایی کنید ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما