شرکت توزیع پتو چهارخانه مسافرتی

قیمت توزیع یکی از بهترین پتوهای مخصوص سفر یا مسافرتی که مدل چهارخانه است بسیار مناسب بوده و می توانیم این مدل پتوی زیبا را در شرکت های توزیع پتو و کالای خواب خریداری کنیم. شرکت توزیع پتو چهارخانه مسافرتی در سراسر ایران نمایندگی های بسیاری برای تهید و خرید این محصول در دسترس عموم است. سال هاست که کارخانه های پتو در ایران بسیار موفق بوده و پتوهایی با کیفیت تولید می کنند که همچنین علاوه بر کیفیت خوبی که دارند، قیمت خوب و مناسب و کمتری نیز نسبت به پتوهای خارجی با رده کیفی در حد خودشان دارند.
این پتوهای با کیفیت را می توانیم از فروشگاه های کالای خواب و پتو به صورت حضوری خرید کنیم. ولی برخی فروشگاه های کالای خواب و پتو، منسوجات خود را به صورت انلاین در بستر فضای مجازی هم به فروش می رسانند که فروش انلاین مزایای فوق العاده زیادی نسبت به فروش حضوری دارد. همه مدل های پتو مسافرتی همچنین پتو چهارخانه مسافرتی ظریف و گرم، توسط فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت به سرتاسر ایران ارسال می شود و نیز این کالاهای بسیار نرم و لطیف و ‌با کیفیت توسط این شرکت فعال به خارج از کشور ایران فرستاده می شود. قیمت پتو چهارخانه مسافرتی به علت متفاوت بودن ابعاد یک نفره و دو نفره متفاوت است و همچنین به علت نوسانات بازار قیمت دقیق و مشخصی را نمی توان تعیین کرد و تا مدت ها این قیمت را نگه داشت.
همچنین قیمت خرید پتو چهارخانه مسافرتی به صورت عمده بسیار کمتر از خرید این پتوی نرم و لطیف‌ به صورت تکی است که خرید عمده مزایایی غیر از قیمت، برای خریداران عزیز دارد.

شرکت توزیع پتو چهارخانه مسافرتی

آشنایی با مدل های پتو مسافرتی

در این قسمت با انواع پتوهای مسافرتی آشنا می شوید:
1- پتوهای مسافرتی ارگانیک که از الیاف طبیعی پنبه تولید می شوند و با توجه به تولید این پتوهای سفری ارگانیک بسیار مناسب افرادی هستند که بیماری پوستی، حساسیت و الرژی دارند. این پتوها با توجه به مواد اولیه ای که در تولیدشان به کار می رود، قیمت نسبتا گرانی نسبت بقیه پتوهای مسافرتی دارند.
2- پتوهای مسافرتی پشمی که از الیاف پشمی تولید می شوند و به همین دلیل قابل توجه کسانی هستند که فوق العاده سرمایی هستند و در برابر سرما طاقت بسیار کمی دارند. گرمای فوق العاده خوب این پتوها به این دلیل است که پشم گرما را به طور فوق العاده ای در خود حبس می کند و سرما با به هیچ گونه به بدن فرد انتقال نمی دهد. ولی پتوهای مسافرتی پشمی برای افرادی که دارای حساسیت و الرژیک یا بیماری های پوستی هستند مناسب نیستند.
3- پتوهای مسافرتی پنبه ای که در حال حاضر در بازار به صورت 100 % پنبه ای بسیار کم هستند، بیشتر پتوهای پنبه ای از ترکیب الیاف طبیعی با پلی استر و اکرلیک تولید می شوند که این ترکیب بسیار نرم و گرما بخش و سبک هستند. این پتوهای بسیار کاربردی و پر طرف دار دارای رنگ های بسیار متنوع بوده و هم به صورت تولیدات داخلی و هم به صورت وارداتی در بازار به وفور پیدا می شوند.

هنگام خرید پتوهای مخصوص سفر چه نکاتی را باید رعایت کنیم

هنگام خرید پتوهای مخصوص سفر چه نکاتی را باید رعایت کنیم

1- سایز: برای خرید پتوهای مسافرتی به این نکته توجه کنید که این پتو را برای کودک می خواهید خرید کنید یا جوان در غالب یک نفره و دو نفره قصد خرید دارید؟
2- قیمت و برند پتو: پتوهای مسافرتی در غالب تولیدات داخلی به فروش می رسند و یا به صورت وارداتی وارد بازار ایران می شوند و بر اساس مبدا تولیداتشان قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت
3- طراحی و رنگ پتوهای مسافرتی: بر اساس سلیقه و سن فردی که قصد استفاده از پتو چهارخانه مسافرتی دارد طرح و رنگ مناسب را انتخاب کنید. سعی کنید رنگ های آرام بخشی بر اساس سن افراد انتخاب کنید تا خواب بهتری را با استفاده از پتوی خود داشته باشند. اگر برای کودکان قصد خرید پتو مسافرتی دارید سعی کنید پتوهایی که با طرح های کودکانه و رنگ های آرامش بخش تولید شده اند خریداری کنید و از انتخاب پتوهایی با رنگ های تیره و خشن صرف نظر کنید تا کودکان با دیدن پتوی خود هنگام خواب احساس ارامش کند
4- شست و شو: پتویی را انتخاب کنید که قابل شست و شو باشد و هنگام شست و شو شما را ازار ندهد.

بررسی ساختار پتو ژله ای مسافرتی

بررسی ساختار پتو ژله ای مسافرتی

پتو مسافرتی ژله ای با توجه به ساختاری که دارد به عنوان پتو چهار فصل شناخته شده است و همچنین پتوهایی گرم و نرم و لطیف هستند که به همین دلیل وزن بسیار کم و همچنین حجم بسیاری کمی نیز دارند.
پتوهای مخصوص سفر ژله ای بافت خیلی نرمی دارند و حجم بسیار کم این نوع پتو ناشی از همین نوع بافت لطیف و ظریف است و جاگیری کمی هم دارد. پتوهای ژله ای مسافرتی برعکس بافت نرم و لطیفی که دارد گرما را به بهترین شکل در خود نگه داشته و خواب خوب و عمیقی را برای شما رقم می زند و به همین دلیل پتویی است که در تمامی روز های سال پر طرف دار بوده و استفاده می شود. طرح روی پتوهای ژله ای سفری با علاقه و خواسته تمامی سنین هماهنگ بوده که با رنگ های زیبا شاد و ارامش بخش این پتوها خواب راحت و ارامی را سپری می کنند و دیگر خبری از پتوهای زبر و ضخیم و پرزهای حساسیت زا و ازار دهنده نیست و به همین علت حتی کودکان هم رغبت زیادی به استفاده از پتوهای ژله ای نرم و لطیف و خوش رنگ برای خوابشان دارند.
پتوهای ژله ای علاوه بر بافت لطیف و نرمشان رنگ و طرح و نقش های متفاوت و دلچسبی نیز دارند که به همین علت مناسب جهیزیه هم هستند در جهیزیه عروس کنار خرید لحاف، روتختی، پتوهای زمستانی یک نفره و دو نفره می توانید تعدادی پتو ژله ای که شامل پتوهای طرح دار و ساده، گل برجسته، چهارخانه و… هستند خریداری کنید. پتوهای ژله ای داخلی و وارداتی مسافرتی به دلیل بافت نرم و ظریفشان فروش و طرفدار بسیاری نیز دارند که فقط همین یک مورد دلیل پر طرفددار بودن این پتوهای زیبا و فوق العاده نرم و کارا نیست. الیافی که در تولید پتوهای ژله ای به کار می رود الیاف ضد حساسیت و الرژی هستند که برای افرادی که دارای حساسیت پوستی و الرژی تنفسی هستند مناسبت است و مشکلی برای این افراد به وجود نمی اورد.

طول عمر پتو ژله ای را بدانید

طول عمر پتو ژله ای را بدانید

ماندگاری و طول عمر بالای پتوهای مسافرتی ژله ای یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا است پتوهای چهارخانه مسافرتی را بدون اینکه آسیبی به انها برسد، می توانید سال های سال نگهداری و استفاده کنید. این پتوها قابلیت شست و شو با ماشین های خشکشویی، ماشین های لباسشویی خانگی و حتی با دست نیز دارند و به دلیل وزن بسیار کمی که دارند؛ حتی وقتی خیس و نم دار هم که باشند کماکان وزن کمتری نسبت به پتوهای خیس زمستانی داشته اند. پتوهای ژله ای مسافرتی را می توانید کنار رو تختی خریداری کنید و حتی می توانید با رنگ پرده و فرش اتاق خواب نیز ست کنید.

فروش انواع پتو چهارخانه مسافرتی

فروش انواع پتو چهارخانه مسافرتی

فروشندگان زیادی در زمینه عرضه پتو مسافرتی و ژله ای مدل چهارخانه و ساده فعالیت می کنند و کالاهای زیبا و با کیفیتی را به صورت عمده و تکی فروش می رسانند. فروشگاه های کالای خواب و پتو در بازار سرتاسر ایران بسیار بوده که بعضی از این فروشگاه ها فقط به صورت حضوری کالای خود را به فروش می رسانند. برخی از این فروشگاه ها به صورت آنلاین در بستر فضای مجازی این فعالیت اقتصادی را انجام می دهند، ولی فروشگاه هایی که کالاهای خواب و پتوهای خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی به سرتاسر ایران و تمامی کشورهای خارجی ارسال می کند بسیار کم هستند. فروشگاه دیبا بافت نگار قم با نام اختصاری دیبافت یکی از بهترین فروشگاه های کالای خواب و پتوی ایران است که سال هاست فعالیت مثبت خود را در این زمینه ثابت کرده است. شرکت دیبافت با بهترین مدیریت بهترین مشاوران خرید و بهتری پرسنل اداره می شود و تمام اوقات کاری خالصانه اطلاعات جامع و کامل خود را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.
اگر قصد خرید کالای خواب و پتو از جمله پتوهای جدید مسافرتی، ژله ای، چهارخانه، طرح پلنگی، تک رنگ، یک نفره، دو نفره و… دارید می توانید با مراجعه به سایت دیبافت از خدمات شرکت دیبافت بهره مند شوید و در صورت انتخاب‌ کالای‌ مورد نظر و با کیفیت و زیبای خود از شرکت به صورت حضوری و انلاین در غالب تکی و عمده خرید کنید و تجربه خرید لذت بخش و گرم و نرمی را برای خود خاطره ساز کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما