تولید انواع پتو لیلیان مدل پارمیس

خرید انواع پتو در طرح ها و رنگ های مختلف، جزء موارد بسیار مهم در خریدهای هر خانواده است. یکی از پتوهایی که با محبوبیت در انتخاب برای خرید مواجه شده است، پتو لیلیان مدل پارمیس است. تولید انواع پتو لیلیان با توجه به نیاز رو به رشد آن در بازار، در اولویت بسیاری از مراکز عرضه قرار گرفته است. این منسوج با توجه به دارا بودن کیفیتی ماندگار و قیمتی مناسب، خوشبختانه توانسته است نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و همین افزایش تقاضا، موجب بالا رفتن تولید پتو لیلیان مدل پارمیس شده است. ما در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری، اطلاعات فراوانی را درباره این پتو در مقاله زیر فراهم آورده ایم، برای آگاهی از آنها، ما را در متن زیر همراهی نمایید.

مشخصات پتو لیلیان مدل پارمیس

مشخصات پتو لیلیان مدل پارمیس

پس از یک روز طولانی، خزیدن در تختی که با یک پتوی راحت تجهیز شده باشد، یکی از بزرگ ترین لذت های زندگی است. یک پتوی خوب، گرم است اما یک پتوی عالی، همچنین تنفس پذیر و شیک طراحی میشود و سال های سال دوام می آورد.
پتوی لیلیان در طرح ها، رنگ ها، اندازه ها و با مواد مختلف تولید میشود، تا بتواند پاسخگوی تمام سلیقه ها باشد و حتما یکی از طرح های آن، انتخاب شما خواهد بود. یکی از مدل های پرطرفدار پتو لیلیان، مدل پارمیس است که جزء پتوهای طرح دار محسوب میشود و در رنگ های مختلف موجود است. این پتو یک پتوی دو طرفه است و از هر دو طرف آن برای رو انداختن، میتوان استفاده نمود. جنس این منسوج بسیار نرم و در عین حال بادوام است و هنگام استفاده از آن، راحتی را به شما القا میکند.

چه پتویی برای تابستان خوب است

چه پتویی برای تابستان خوب است

برخی از افراد تنها با یک ملحفه سبک و نازک از ماه های گرم تابستان عبور میکنند، اما کسانی که استفاده از پتو در تابستان برایشان لذت بخش است، میدانند که پیدا کردن پتوی مناسب میتواند چقدر دشوار باشد. با مجموعه‌ای خیره کننده از سبک ها و مواد موجود، انتخاب پتویی که شما را حتی در گرم ترین دماها، راحت و در عین حال خنک نگه ‌دارد، سخت است.
خرید پتوها ممکن است یک کار ساده به نظر برسند، اما جزئیات زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری برای انتخاب پتو بدانید. ما در مورد عواملی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید و همچنین درباره بهترین مواد در تهیه پتوی تابستانی، مطالبی جمع آوری کرده ایم. با ما همراه باشید.
گرما ممکن است احساس بی قراری کند، اما بیشتر مردم همچنان از چرت زدن زیر یک پتوی نرم لذت میبرند. علی رغم دماهای گرم تر، پتوها احساس آرامش ایجاد میکنند و به شما کمک میکنند از خوابی راحت در شب لذت ببرید. پتوهای تابستانی باید در شب های سرد تابستان، احساس راحتی داشته باشند و گرمای متوسطی ارائه دهند، اما نباید آنقدر گرم باشند که در نهایت با عرق از خواب بیدار شوید. بهترین پتوی تابستانی همچنین رطوبت را از بدن خارج میکند تا احساس گرما و لکه دار شدن نداشته باشید.

بررسی قیمت پتو لیلیان مدل پارمیس
تعدادی ویژگی مهم برای انتخاب بهترین پتو برای خواب تابستانی، وجود دارد که در بررسی ما به آنها توجه شده است. ما بررسی کرده ایم که آیا پتوها سبک و قابل تنفس هستند یا خیر؟ همچنین، انتخاب مواد بسیار مهم است، بنابراین ما به این موضوع نیز با جزئیات بیشتر توجه کرده‌ایم تا به شما در انتخاب آگاهانه کمک کنیم.
پتوهای تابستانی دارای سقف و عایق کمتری نسبت به پتوهای زمستان هستند تا به شما کمک کنند در هوای گرم تر، احساس راحتی کنید. پتوهای تابستانی سبک وزن و با پارچه های قابل تنفس تهیه میشوند و به شما احساس خنکی را منتقل میکنند. ما در ادامه ویژگی هایی را که باید هنگام خرید به دنبال آنها باشید، بررسی خواهیم کرد.
چه پتویی برای تابستان خوب است؟ اولین چیزی که یک پتوی تابستانی خوب را میسازد و در بالا به آن اشاره کردیم، عایق کمتر است. قدرت عایق و ضخامت پتوهای تابستانی به مراتب کمتر از پتوهای زمستانی است. به عبارت ساده، این بدان معنی است که منسوجات تابستانی، برای افزایش تنفس، باید جریان هوا را فراهم کنند. در این صورت گرمای بدن در زیر پتو گیر نمیکند و مانع از عرق کردن میشوند. این اتفاق معمولاً با بافت کمی شل با پارچه هایی که رطوبت را از بین میبرند، انجام میشود. اگر در طول شب شروع به عرق کردن میکنید، این پتوها به شما کمک میکنند که احساس خفگی نداشته باشید. در نهایت، پتو تابستانی شما باید سبک باشد. بدیهی است که وزن یک پتوی سنگین زمستانی را نمیخواهید، بنابراین از مواد سبک تر استفاده میشود. درحالی که این فاکتور، در درجه اول برای اطمینان از راحتی است، ذخیره سازی را نیز آسان تر میکند. از دیگر ویژگی هایی که در انتخاب پتو تابستانی باید در نظر بگیرید، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
انتخاب مواد به کار رفته در ساخت پتو تابستانی، بسیار مهم است. به طور کلی، شما میخواهید از منسوجات سنگین اجتناب کنید، بنابراین بیشتر پتوهای تابستانی با استفاده از مواد سبک و مطبوع ساخته میشوند. با این حال، مواد باید گرمای کافی برای آن احساس دنج فراهم کنند. به طور معمول، پتوهای تابستانی از یکی از چندین پارچه زیر تولید میشوند.

بررسی قیمت پتو لیلیان مدل پارمیس
ـ پنبه: یک انتخاب خوب برای پتو تابستانی است، زیرا میتوان آن را به گونه ای استفاده کرد که هوای مطبوع داشته باشد، رطوبت را از بدن شما دور کند و احساس نرمی به شما بدهد.
ـ کتان: این ماده به دست آمده از گیاهان کتان است و احساس سنگین تری دارد، اما ویژگی های جریان هوا در آن عالی است. درحالی که به نرمی پنبه نیست، کتان به شما کمک میکند، خنک بمانید و احساس آرامشی به شما میدهد. ابریشم این ماده صاف، بسیار سبک و به طور طبیعی در لمس خنک است.
ـ پایین: بیشتر در پتوهای زمستانی استفاده میشود، زیرا دارای خواص عایق عالی است. با این حال، در مقادیر کمتر، میتوان از آن برای ایجاد نرمی و سبکی استفاده کرد.
ـ پلی استر: یک الیاف مصنوعی و گزینه ای ارزان تر است و به راحتی تمیز میشود. میتوان آن را طوری فرموله کرد که حس پنبه ای سبک وزن داشته باشد.
تعداد نخ و بافت براساس نحوه ظاهر شدن پتو و نگه داشتن آن در گرما است. یک بافت سفت تر به احتمال زیاد گرما را در داخل نگه میدارد و گرما ایجاد میکند. تعداد نخ برای تعیین کیفیت و نرمی یک پتو استفاده میشود. به طور کلی، تعداد نخ‌ های بالاتر، روکش‌ های نرم ‌تری ایجاد میکنند و احتمال بیشتری دارد که در طول زمان یکنواخت و نرم شوند. متأسفانه، تعداد نخ ها ممکن است همیشه نشان دهنده کیفیت نباشد، برخی از تولیدکنندگان به طور مصنوعی تعداد نخ های محصولات خود را با نخ های چند لایه باد میکنند. این یک پتوی سنگین‌ تر و با قابلیت تنفس کمتر ایجاد میکند که بیشتر در معرض قرص شدن است. بنابراین، به جای تمرکز بر تعداد نخ ها، باید به کیفیت مواد نگاه کنید.
اکثر پتوهای تابستانی در اندازه های استاندارد موجود هستند، اما ممکن است ایده خوبی باشد که اندازه کمی بزرگ تر را انتخاب کنید، زیرا برخی از پتوها در هنگام شست و شو و خشک شدن مستعد جمع شدن هستند.
اگرچه انتخاب رنگ، یک نکته صرفاً زیبایی شناختی است، اما گزینه های رنگی میتوانند بر تصمیم خرید شما تأثیر بگذارند. برخی از مدل های ذکر شده در بالا در رنگین کمانی از رنگ ها در دسترس هستند، در حالی که برخی دیگر فقط در یک مجموعه محدود موجود هستند.

پتو ارزان بخریم یا گران

پتو ارزان بخریم یا گران

هزینه یک پتو به موارد مختلفی، بستگی دارد؛ پتوها در اندازه ‌ها، رنگ‌ ها و طرح های مختلف موجود هستند و میتوانند از مواد مختلفی ساخته شوند. مواد مورد استفاده برای پتو معمولا تعیین میکنند که چقدر گرما میتوانند فراهم کنند و قیمت پتو چقدر خواهد بود. پتوها همچنین در اندازه های استاندارد زیادی برای تخت های مختلف طراحی شده اند، از جمله تخت های دوقلو، کامل و…
پتوها یا لحاف های سفارشی اگر با دست بافته شوند، میتوانند نسبتاً گران شوند. با این حال، شما همچنین میتوانید الگوها و رنگ های خاص را انتخاب کنید و حتی آن را شخصی سازی کنید. گاهی اوقات، بسته به چیزی که به دنبال آن هستید، این ارزش هزینه را دارد.
مطمئن شوید که دستورالعمل های مراقبت و شست و شوی پتو را دنبال میکنید. اگر این کار را اشتباه انجام دهید، میتواند پتو را خراب کند.
با خرید یک پتو در هنگام فروش های فوق العاده، میتوانید پتوها را با تخفیف قیمت تهیه نمایید. بنابراین با توجه به آنچه که در بالا گفته شد، قیمت یک پتو با توجه به جنس، طرح و مواد به کار رفته شده در تولید آن، متفاوت خواهد بود و شما اگر به دنبال کیفیت خوب هستید، باید هزینه آن را بپردازید.

بررسی قیمت پتو لیلیان مدل پارمیس

بررسی قیمت پتو لیلیان مدل پارمیس

قیمت پتوی لیلیان مدل پارمیس بسته به سبک، کیفیت و اندازه آن متفاوت است. قیمت محصولات با توجه به انتخاب شما مشتریان عزیز تفاوت میکند. سعی ما در فروشگاه عرضه اینترنتی و آنلاین دیبا بافت نگار جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری است، از این رو برای تحقق این هدف، در تلاش هستیم تا محصولاتی با کیفیت مناسب و استانداردهای لازم با نازل ترین قیمت را ارائه نماییم. محصولی با کیفیت مناسب و قیمتی ارزان، نقطه شیرین مناسبی است برای جلب رضایت شما مشتریان گرامی!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما