تولیدی پتو شادیلون روشا عروسکی

تولید محصولاتی که مختص کودکان باشد، همیشه ملاحظات خاص خودش را دارد. شرکت شادیلون در تولید پتو برای کودکان هم پیشتاز است و محصولاتش را همواره با بهترین کیفیت ممکن تولید میکند تا جنس مرغوب پتوهایش، مانع از آسیب پوست لطیف کودکان شود. وجود رنگ های زیبا و طراحی هایی مناسب نسل جدید پتو شادیلون عروسکی را به انتخابی همه جانبه تبدیل میکند. سایت دیبافت مفتخر به داشتن ارتباطی بدون وجود واسطه با تولیدی پتو شادیلون روشا عروسکی است و به عنوان سایتی با سابقه در فروش اینترنتی منسوجات و کالاهای خواب، قیمتی منصفانه را در اختیار مصرف کننده قرار میدهد.

مشخصات پتو شادیلون تک نفره عروسکی

مشخصات پتو شادیلون تک نفره عروسکی

بافت پتوهای عروسکی نسبت به پتوهای دیگر تافته جدا بافته ای محسوب میشود. این پتوها باید از حداکثر لطافت برخوردار باشند و ایجاد حساسیت نکنند؛ به علاوه شست و شوی راحتی داشته باشند. خوشبختانه کارخانه منسوجات شادیلون توانسته به این میزان از مهارت در بافت پتو برسد و همانطور که میدانید مانند هر کالای دیگری پتو هم باید استاندارد باشد و پتوهای شادیلون مدل تک نفره عروسکی توانسته اند آن را کسب کنند. این پتو به طور صد در صدی از پلی استر ساخته شده است که این جنس باعث میشود پتو ایجاد حساسیت یا آلرژی نکند کما اینکه بعضی از بچه ها دچار آسم یا بیماری های تنفسی هستند یا سیستم ایمنی ضعیفی دارند و وجود پرز و گرد و غبار تنفسشان را در طی خواب دچار اختلال میکند و این چیزی نیست که یک‌ پدر و مادر دلسوز خواهان آن باشند.
ویژگی مثبت دیگر نرمی و لطافت این پتو است که از طرفی میتوانیم مطمئن باشیم اگر احیانا فرزندمان حین ماجراجویی هایش با خوراکی های خوشمزه در اتاق خواب پتو را کثیف کرد یا اینکه نیاز داشتیم پتو را برای بالا بردن سطح بهداشت با فواصل کوتاه بشوییم، پتو آسیب نخواهد دید، زیرا پتو شادیلون عروسکی با کیفیت بوده و از شست و شو با ماشین لباسشویی پشتیبانی میکند و درزها و دوخت های اطراف آن باز نخواهد شد و طی شست و شو نخ کش نشده و کیفیت و لطافت روز اول خرید را حفظ میکند.
وقتی صحبت از پتو کودک باشد، مگر میتوان رنگ های شاد را نادیده گرفت و مانند پتو بزرگسالان از رنگ های شیک و یک دست استفاده کرد؟ پتو کودک نیازمند طراحی های شاد و کودکانه را دارد، کاراکتر هایی که فرزندانمان دوست دارند، در یک کلام اگر پتو شادیلون روشا عروسکی، نام دیگری میداشت قطعا نام پتو شادیلون رنگی به دلیل رنگ های پر نشاطش مناسب آن بود. این رنگ ها به گونه ای با جنس پتو آمیخته شده اند که پتو بعد از استفاده و شست و شو با ماشین لباسشویی، رنگ پس ندهد و رنگ هایش ثابت بمانند. طراحی روی پتوها با دقت نقش شده اند و تا سنین پایانی نوجوانی مورد علاقه فرزندتان خواهند بود.
این پتو به صورت تک نفره بافته میشود و در ابعاد ۱۴۰ در ۲۲۰ سانتی متر به دست مشتریان میرسد. این پتو در یک بسته بندی کیف دار قرار میگیرد و با توجه به طرح های گوناگون، جنس، کیفیت و قیمت منصفانه ای که دارد، امروز از جمله کالاهای پرفروش کارخانه شادیلون در بازار است.

کیفیت پتو شادیلون روشا عروسکی

کیفیت پتو شادیلون روشا مدل عروسکی

کیفیت در تمامی محصولات کارخانه شادیلون حرف اول را میزند از پتوهای مسافرتی و نوزادی گرفته تا پتوهای برجسته شادیلون همگی مرغوب، تولید میشوند تا از مصرف کننده و اعتمادش حمایت کرده باشند و باید گفت پتو شادیلون روشا عروسکی هم از این قانون مستثنی نیست. تولیدی پتو شادیلون روشا عروسکی تمام سعی خود را میکند تا به وسیله ماشین آلات پیشرفته اش ابتدا نخ منسوجات را در خط تولید به صورت با کیفیتی، ریسندگی کند و سپس نوبت به مرحله طراحی و دیزاین پتوها میرسد که با علم به ترکیب رنگ و روانشناسی رنگ ها در کنار یکدیگر به اضافه کودک پسند، بودنشان انتخاب و طراحی میشوند، سپس به مرحله بافت پتو که یکی از مهم ترین مراحل در بافتن یک پتو درجه یک است میرسیم در این بخش، تجهیزات بی همتای شادیلون باعث میشوند مواد اولیه درجه یک ما به بهترین شکل در یکدیگر تنیده شوند و در پایان کار یک پتو زیبا و دوست داشتنی در بسته بندی های شیک روانه بازار های مصرف میشوند. به این ترتیب خیال ما از هرگونه تغییر رنگ، بافت، جنس، پارگی و هرگونه افت کیفیتی راحت است. به یاد داشته باشید کالاهای شادیلون، استانداردهای جهانی بالایی دارند که فرصت صادرات به خارج از کشور را به دست آورده اند.

ابعاد پتو شادیلون روشا عروسکی

ابعاد پتو

پتو شادیلون روشا عروسکی در ابعاد استانداردی برای تخت یک نفره بافته شده است تا برای تخت کودکتان اندازه باشد. شما برای انتخاب ابعاد باید نگاه کنید که آیا ابعاد تخت شما استاندارد است یا خیر؟ اگر استاندارد نباشد، برای انتخاب به مشکل برخواهید خورد؛ زیرا اگر تخت یک نفره شما استاندارد نباشد و اندازه آن بزرگتر باشد باید به التبع از پتو غیر استاندارد استفاده کنید و اگر تخت شما از ابعاد استاندارد کوچکتر باشد، پتوی شما روی آن به صورت زیبایی جلوه نمیکند.
پتو شادیلون مدل روشا رنگ و طرح های زیادی دارد، برای همین قبل از خرید باید با فرزندتان مشورت کنید تا بتوانید از بین طرح ها انتخاب کنید. این پتو طبق طرح های کاراکترهای انیمیشنی به طور متنوعی بافته میشود، ابعاد این پتو برای یک نفره 140 در 220 سانتی متر است و وزنی حدود 2500 گرم دارد.

پخش عمده پتو شادیلون روشا عروسکی

پخش عمده پتو شادیلون روشا مدل عروسکی

شما میتوانید با خرید عمده پتو شادیلون مدل روشا عروسکی در طرح ها و کاراکترهای کارتونی مختلف از طریق سایت دیبافت تضمین قیمت داشته باشید، این پتوها بدون واسطه و از طریق خود سایت برای شما ارسال میشود؛ برای همین خرید شما با بهترین قیمت ممکن خواهد بود، همانطور که میدانید، خرید از طریق واسطه باعث افزایش قیمت به علت افزودن سود واسطه و بیشتر شدن هزینه حمل و نقل پتو میشود، ولی شما با خرید از این سایت، پولی برای سود واسطه و حمل و نقل اضافی نخواهید داد. پخش عمده پتو شادیلون این فرصت را ایجاد میکند که سفارش هایی با تعداد بالا بدهید و نسبت به تعداد هزینه ای کمتر را پرداخت کنید. به علاوه شما میتوانید از هر جای کشور این پتوها را سفارش دهید و آنها را درب منزل تحویل بگیرید.

2

  1. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما