تولیدکنندگان پتو مدل مینگ

کارخانه پتو تابان یزد مهم ترین تولیدکننده پتوهای پرکاربرد در بازار، از جمله پتوی مدل مینک است. پس از تولید اولیه یک محصول، نوبت به تولید انبوه آن با توجه به نیاز بازار میرسد، پتو مینگ با توجه به ویژگی هایی که دارد، توانسته است جای خود را در بازارهای داخلی و خارجی باز کند. از این رو با توجه به گسترش روز افزون تقاضا برای این پتو، تولیدکنندگان بیشماری به سوی بازار عرضه جذب شده اند. برای آشنایی بیشتر با تولیدکنندگان پتو مدل مینگ فقط کافی است در مرورگر خود این عنوان را جست و جو کنید، به این ترتیب اطلاعات زیادی درباره این پتو و تولیدکنندگان پتو مدل مینگ به دست خواهید آورد.

آشنایی با پتو مدل مینک

آشنایی با پتو مدل مینک

شاید تا به حال نام پتوی مینگ به گوش شما خورده است اما با آن آشنایی ندارید، برای به دست آوردن اطلاعات لازم درباره تولیدکنندگان پتو مدل مینگ ما را در متن زیر همراهی نمایید.
پتوی مینگ از دسته پتوهای نمدی محسوب میشود که با استفاده از دستگاهی به نام مینگ، سطح پتو را به‌ صورت خز مانند در می آورند که باعث میشود جلای خاصی به پتو داده شود. انواع مختلفی از این پتو با مدل های برجسته، مسافرتی، ساده، گل دار و… با نام های پتو مینگ اصفهان، پتو مینگ نگین، پتو مینگ بیمارستانی، پتو مینگ گلبافت و… تولید میشوند که هر کدام طرف داران خاص خود را دارند.
در مدل مینگ، شما با چالش سختی برای انتخاب رنگ مواجه نخواهید شد زیرا دارای رنگ های مختلفی است که تمامی سلیقه ها را پوشش میدهد، این پتو همچنین از الیاف بسیار نرمی تولید شده است و به دلیل وزن سبک و ساختار نرمی که دارد، راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
برتری که پتوهای نام برده شده در مقایسه با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار دارند، این است که در طول فصول سرد سال، حرارت و در ایام گرم، خنکی را برای شما به ارمغان می آورند.
یکی دیگر از مزایای پتو مدل مینگ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است که میتواند راه خود را به سبد خرید خانواده باز کند و در بازار خارجی و داخلی با استقبال روبه رو گردیده است.

بررسی طرح های انواع پتو

بررسی طرح های انواع پتو

رایج ترین انواع پتوها عبارت از: روتختی، لحاف، پتو و موارد دیگر هستند. در ضمن، پتوها را میتوان براساس موادی که از آن ساخته شده ‌اند مانند ابریشم، پشم، پلی استر و… دسته‌بندی کرد.
همانطور که انواع مختلف پتوها را مرور میکنید، به خاطر داشته باشید که باید برای ذخیره سازی مناسب پتو نیز برنامه ریزی کنید.
1- روتختی: روتختی مسلماً رایج ترین نوع پتو است، به ویژه در میان افرادی که در مناطق سردسیر ایالات متحده و کانادا هستند. این جمله به این واقعیت مربوط میشود که روتختی ها گرمای کافی را بیشتر از انواع دیگر پتو فراهم میکنند.
روتختی ها از سه لایه تشکیل شده اند: لایه بالایی، لایه پایینی و لایه میانی. دو لایه بالا و پایین از یک پارچه مصنوعی یا طبیعی ساخته میشوند و سپس لایه میانی با مواد عایق مانند پشم، پر، پنبه یا خراش، پر میشود. گرمای یک روتختی به ضخامت و همچنین مواد عایق مورد استفاده در آن بستگی دارد. آنها همچنین برخلاف لحاف به هیچ نوع پوششی نیاز ندارند.
2ـ لحاف: اگرچه لحاف ها تا حدودی شبیه روتختی هستند، اما تفاوت های مشخصی بین این دو وجود دارد؛ به عنوان مثال، لحاف ها برای استفاده با روکش طراحی شده اند. بنابراین، خود لحاف از نظر فنی فقط یک لحاف است و روکش آن در اصل یک ملحفه است که به خوبی روی آن قرار میگیرد و در صورت نیاز به راحتی جدا میشود. با این حال، این منسوج باید با یک روکش استفاده شود تا لحاف به نظر برسد و معمولا گره هایی در چهار گوشه برای محکم کردن روکش لحاف استفاده میشود. وقتی دیگر از ظاهر روکش خوشتان نمی آید یا کثیف میشود، به راحتی میتوان آن را تعویض کرد و دیگر نیازی به شستن لحاف نیست. با این حال، هنگامی که این دو قطعه به طور نامناسب به هم متصل شوند، لحاف ممکن است از روی جلد شل شود و به نظر برآمده به نظر برسد.

بررسی طرح های انواع پتو
3ـ روانداز: رواندازها معمولاً از سه قسمت الیاف تشکیل میشوند، یک بخش بالایی که شامل چندین تکه پارچه است که در یک طرح خاص به هم دوخته شده اند، یک ماده پرکننده نازک از پشم یا پنبه و یک بخش پشتی که معمولاً یک تکه پارچه بافته شده بزرگ و فاقد طرح است. دوختی که روانداز را کنار هم نگه میدارد، خود باعث ایجاد طرح در روانداز میشود.
در مقایسه با روتختی یا لحاف، رواندازها معمولاً وزن کمتری دارند. این باعث میشود آنها برای آب و هوای گرم تر یا لایه بندی بستر شما انتخابی ایده آل باشند. آنها همچنین برای کسانی که تمایل دارند هنگام خواب کمتر گرما را احساس کنند، عالی هستند. یکی دیگر از مزایای رواندازها این است که به جای پف کردن، ظاهری صاف و یک دست ایجاد میکنند.
4ـ پتوهای پوشیدنی: تعدادی پتو پوشیدنی در بازار وجود دارند، مانند کیسه خواب یا کت و شلوار. آنها پتو آستین دار هستند و اغلب کلاهی دارند که مانند یک لباس خواب بزرگ پوشیده میشود. پتوهای پوشیدنی فقط برای نوزادان نیستند، کودکان و بزرگسالان میتوانند از راحتی آنها لذت ببرند.
5ـ پتو افغانی: پتو افغان‌ها معمولاً از پشم تهیه میشوند و قلاب بافی یا بافتنی هستند. در واقع، افغانی معروف ترین نوع پتو قلاب بافی است. بسته به روش تولید خاصی که دارند، تمیزکردن افغان ها میتواند چالش برانگیز باشد. توصیه میشود آنها را به خشک شویی ببرید یا با دست بشویید و بگذارید تا در هوا خشک شوند.

چرا باید پتوی مناسب بخریم

چرا باید پتوی مناسب بخریم

وقتی صحبت از دمای خواب میشود، کارشناسان توصیه میکنند از اصل طلایی پیروی کنید: نه خیلی سرد، نه خیلی گرم. وقتی دمای محیط بسیار پایین می‌آید، میتواند شما را از خواب بیدار کند. یک پتو خوب کمک میکند تا سرما از بین برود. از طرف دیگر، گرمای بیش از حد میتواند خواب شما را نیز مختل کند.
یک پتو با ایجاد احساس گرما در حد سبک تا متوسط همراه با تنظیم 60 چیزی روی ترموستات اتاق میتواند به شما کمک کند تا حس راحتی و آرامش را تجربه کنید. پتوهای بسیار گرم مانند پتوهای پشمی، ترمه یا پشم های قطبی، ممکن است به سبب جنس شان باعث ایجاد گرمای بیش از حد شما شوند.

خرید آسان انواع پتو مدل مینگ

خرید آسان انواع پتو مدل مینگ

با توجه به بالا بودن درخواست برای پتو مدل مینگ، تولیدکنندگان پتو مدل مینگ درصدد برآمدند، تا بازاری با راحتی خرید و آسانی دسترسی برای مشتریان خود ایجاد کنند.
عرضه کنندگان انواع پتو مدل مینگ برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود، به دنبال راه حل هایی برای دسترسی، سهولت و آسانی خرید این محصول هستند، از جمله این راهکارها، خرید مستقیم از تولیدکنندگان است.
پتوی مینک به عنوان بهترین، پرفروش ترین و ارزان ترین پتو مورد استفاده و همچنین یک کالای خواب محبوب در کشور شناخته میشود که میتوان از آن استفاده های فراوانی مثلاً به عنوان روتختی نمود. برای پی بردن به ویژگی های جذاب و بروز پتو مدل مینگ ما به شما خرید یکی از این پتوها را از تولیدکنندگان پیشنهاد میکنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما