تولیدکننده انواع پتو نسیم دو نفره

پتوها نقش گسترده ای در زندگی ما دارند، به طوری که برخی از ما آنقدر به پتوهایمان وابستگی نشان میدهیم که خوابیدن بدون پتو برای ما یک کابوس به حساب می آید. امروزه شرکت های گوناگونی اقدام به تولید پتو نموده اند که از بهترین پتوهای تولید شده در کشورمان ایران، پتو مدل نسیم است. آیا میدانید تولیدکننده انواع پتو نسیم دو نفره کدام شرکت است؟ آیا از کیفیت محصولات تولیدی توسط آن شرکت اطلاع دارید؟ چگونه میتوان در مورد تولیدکننده انواع پتو نسیم اطلاعات صحیحی به دست آورد؟ ما در این مقاله همه آن چیز را که لازم است در مورد این پتو و تولیدکننده آن بدانید، برایتان خواهیم گفت.
تولیدکننده انواع پتو نسیم دونفره، شرکت مشهور و بنام گلبافت است. همه ما اسم این شرکت را تا به این هنگام، بارها و بارها شنیده ایم و یقین داریم که تولیدات هیچ کارخانه ای نمیتواند جای محصولات شرکت گلبافت را بگیرد. این مرکز، تولیدکننده بهترین منسوجات اعم از پتو نسیم دو نفره است که این مدل، محبوب ترین پتو گلبافت موجود در بازار است. ما در ادامه در مورد بهترین شرکت عرضه کننده این مدل از پتوها توضیح خواهیم داد. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

از پتو نسیم دو نفره چه میدانید

از پتو نسیم دو نفره چه میدانید

همان گونه که در عنوان این مقاله بیان نمودیم، تولیدکننده انواع پتو نسیم دونفره، شرکت گلبافت است. این شرکت حدود 50 سال است که در این عرصه فعالیت میکند و توانسته است نامی خوش از خود بر زبان ها جاری سازد. پتوهای دو نفره نسیم از طرح و نقش بسیار زیبایی برخوردار هستند و میتوان از این منسوجات تا سالیان متمادی در اتاق خواب استفاده کرد. پتوها در زندگی ما کاربردهای گوناگونی دارند؛ میتوان دکوراسیون اتاق خواب را با پتویی که از طرح و نقش زیبایی برخوردار است، ست کرد و زیبایی اتاق خواب را دوچندان نمود. پتوهای نسیم با طرح ها و رنگ های متنوع، زیبایی را در اتاق خواب ما به ارمغان می آورند.

بررسی طیف رنگ انواع پتو

بررسی طیف رنگ انواع پتو

در زمینه طیف رنگ انواع پتوها میتوان گفت، افراد یک جامعه سلیقه های متفاوتی دارند؛ ممکن است فردی رنگ های تیره را در اتاق خواب خود بیشتر بپسندد و فرد دیگر بخواهد از رنگ های شاد و فانتزی در دیزاین اتاقش بهره ببرد. انتخاب رنگ ارتباط مستقیمی با روحیه اشخاص دارد و چه بسا به مرور زمان بر روحیه شخص تأثیرات زیادی میگذارد. همیشه باید از طیف های رنگی که شاد و متنوع هستند، استفاده نمود. نباید از نقش رنگ پتوها بر روحیه افراد غافل شد. حدود یک چهارم هر اتاق خوابی را تخت احاطه مینماید و پتوها نیز در روز بر روی تخت پهن میشوند بنابراین شما با ورود به اتاق خواب، چشمانتان به این رنگ ها برخورد مینماید و با گذشت زمان بر روحیه شما تاثیر میگذارد.
هر چقدر رنگ بندی یک منسوج بیشتر باشد، بهتر و راحت تر میتوان طرح مورد نظر خود را انتخاب نمود. به طور مثال کارخانه ای که کالاهایش را در 5 رنگ روانه بازار کرده با کارخانه ای که محصولاتش را در 30 رنگ گوناگون و زیبا ارائه نموده است، فرق زیادی دارد. کارخانه تولیدی گلبافت در تهیه و تولید پتوهای نسیم تمام رنگ ها اعم از فانتزی، روشن و تیره را به کار برده است تا شما مشتریان گرامی بتوانید انتخابی بهتر متناسب با سلیقه تان را تجربه نمایید.

خصوصیات پتو نسیم دو نفره

خصوصیات پتو نسیم دو نفره

پتوهای نسیم دو نفره ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارند و ما در این بخش به بررسی مهم ترین ویژگی های این منسوجات زیبا و بادوام خواهیم پرداخت:
ـ ابعاد استاندارد
پتوهای نسیم دو نفره، در ابعاد 220 در 240 سانتی متر تولید میشوند. این ابعاد به گونه ای است که تمام بخش رویی تخت را به طور کامل احاطه مینماید. همان گونه که میدانید سایز استاندارد پتوهای دو نفره همین ابعاد است و شرکت گلبافت نیز در تولید این منسوجات، از اندازه های استاندارد تبعیت نموده است.
ـ جنس و دوام
پتوهای نرمینه مدل نسیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و جزء بادوام ترین محصولات موجود در بازار به حساب می آیند. تولیدکننده انواع پتو نسیم دو نفره از مرغوب ترین و بهترین الیاف در خط تولید این منسوجات بهره گرفته است. بهترین الیاف مصنوعی که میتوان در تهیه و تولید پتوها در جهت بادوام و ممتاز نمودن آنها استفاده نمود، الیاف پلی استر است. پتوهای نرمینه نسیم نیز از الیاف پلی استر تهیه شده اند و ما این اطمینان را به شما میدهیم که با خرید این منسوجات، سالیان درازی میتوانید به خوبی و خوشی از آنها استفاده نمایید.
ـ شست و شوی آسان و ثبات رنگ
دمای آب مناسب برای پتوهای مدل نسیم، 30 درجه سانتی گراد است و اگر با این دما، پتوها را شست و شو دهید، به هیچ وجه آسیبی به بافتشان وارد نمی آید. این منسوجات را میتوانید هم با ماشین لباس شویی و هم با دست بشویید. اگر قبل از خرید پتو نگران تغییر رنگ این محصولات هستید باید بدانید که کارخانه تولیدی از بهترین الیاف (پلی استر)، در تهیه این منسوجات بهره برده است و پلی استر به هیچ وجه رنگ پس نمیزند بنابراین رنگ این پتوها ثابت است.

توزیع کنندگان انواع پتو نسیم دو نفره

توزیع کنندگان انواع پتو نسیم دو نفره

از بهترین توزیع کنندگان انواع پتو نسیم دو نفره، شرکت دیبافت کالا است. این مرکز جزء معتبرترین مراکز توزیع در ایران است که منسوجاتش را به صورت اینترنتی و حضوری ارائه میدهد و انتخاب نحوه خرید را به شما مشتری گرامی واگذار نموده است. ممکن است قبل از خرید پتو نسیم دو نفره سؤال هایی در ذهن شما مشتری عزیز به وجود بیاید که ما در این مقاله به آن اشاره ننموده ایم. شرکت معتبر دیبافت، فکر اینجا را کرده است و شما میتوانید با مدیر این شرکت، آقای مهندس خسروانی تماس حاصل نموده و سوال های خود را مطرح نمایید. ناگفته نماند که این فروشگاه نسبت به دیگر مراکز عرضه این منسوجات، قیمت ارزان تر و مناسب تری را بر روی کالاهایش گذاشته است و شما میتوانید قیمت محصولات شرکت دیبافت را با شرکت های دیگر مقایسه نمایید. به امید روزی که همه خرید اینترنتی را بر خرید حضوری ترجیح داده تا هر چه زودتر این ویروس از کشور ما بار سفر بربندد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما