توزیع کنندگان پتو گوسفندی دو نفره

با شنیدن نام پتو اولین چیزی که در ذهن ما نقش می‌بندد، خواب آرام و راحت است. پتو یکی از عواملی است که باعث می‌شود خواب ما آرام تر، باکیفیت تر و به اندازه کافی باشد.

شاید خیلی از ما برای اینکه خواب شبانه آرام و به اندازه کافی داشته باشیم، راه حل‌های مختلف و زیادی را امتحان کرده باشیم. اما از ساده‌ترین راه حل ممکن که در دسترس همه ما هست و در خانه‌های همه ما وجود دارد غافل باشیم. این راه حل ساده استفاده از پتو است.

برخی‌ها معتقدند پتو هر چه سنگین تر یا ضخیم تر باشد بهتر است. پتو گوسفندی که امروز در این مطلب می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم تقریبا جزء پتوهای ضخیم بازار به حساب می آید.

لیست قیمت پتو نیکو باف در انواع طرح های زیبا و انواع پتو گوسفندی دو نفره را می توان همه روزه در سایت های اینترنتی دریافت کرد.

پتو گوسفندی به دلیل نوع الیاف و بافت خاصی که دارد ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی را در کنار هم دارا می‌باشد. در ادامه مطلب آنها را توضیح می‌دهیم.

  • آیا از ویژگی های پتو گوسفندی اطلاع دارید؟
  • آیا انواع مختلف پتو گوسفندی را میشناسید؟
  • آیا نحوه خرید عمده پتو گوسفندی و توزیع کنندگان آن را میشناسید؟
  • آیا راجه به پتو حوله ای چیزی میدانید؟
  • آیا میدانید پتو موهر چه ویژگی هایی دارد؟

لطفا برای پاسخ به این سوالات تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

ویژگی ها و مزایای بارز پتو گوسفندی چیست

پتو گوسفندی از پشم خالص گوسفند تهیه می‌شود که در بعضی موارد، الیاف دیگری هم بسته به خواصی که برای بهتر شدن بافت پتو دارند، به مقدار خیلی کم در بافت پتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما نوع الیاف اصلی برای تولید پتو گوسفندی، پشم خالص گوسفند است. پشم خواص بی نظیر فراوانی دارد به طوری که از هزاران سال قبل در ایران و مصر برای تهیه پوشاک از پشم استفاده می‌شده است. همین خواص باعث شده است پتوهای گوسفندی، پتوهایی منحصر به فرد باشند. ویژگی‌ها و خواص پتوی گوسفندی را تقریبا هیچ پتوی دیگری ندارد.

پشم گوسفند به طور طبیعی در خود روغن لانولین دارد. این روغن باعث می‌شود پشم تا حد زیادی نفوذپذیری خود را از دست بدهد. این یکی از دلایل گرمای بی نظیر پتوی گوسفندی است. چراکه به دلیل وجود این خاصیت در بافت چنین پتویی، نسبت به سرما نفوذ ناپذیر است.

نکته دوم راجع به پشم گوسفند این است که اگر در معرض آتش سوزی و اشتعال قرار گیرد، خیلی سخت شعله ور می‌شود و به راحتی نمی‌سوزد. اگر خدایی نکرده مکانی که پتوهای خود را در آن قرار داده‌اید دچار آتش سوزی شود، شما برای خاموش کردن آتش زمان دارید. چرا که به سرعت، پتوهای گوسفندی نسوخته و در مقابل آتش مقاوم می‌باشند.

 

پتو گوسفندی

مزایای پتو گوسفندی عبارتند از :

پتو گوسفندی کاملا ضد حساسیت است و این خاصیت آن به سبب آنتی باکتریال بودن طبیعی پشم گوسفند است. ضد حساسیت بودن پتو، یکی از نکات بسیار مهم است، چرا که اگر الیاف استفاده شده در پتو حساسیت زا باشند با استفاده از آن پتو، مشکلاتی مثل سوزش، خارش، قرمزی و در پاره‌ای موارد که فرد از قبل به طور کلی مستعد حساسیت باشد، عوارض بدتری را ایجاد می‌کند.

اگر پتوی انتخابی شما پتوی گوسفندی باشد از این لحاظ کاملا آسوده خاطر می‌توانید خرید پتو را انجام دهید. زیرا خاصیت ضد میکروبی و آنتی باکتریال بودن به صورت خدادادی در پشم گوسفند وجود دارد که در بافت پتوی گوسفندی مورد استفاده واقع شده است.

پتوی گوسفندی برای کسانی که درد مفاصل یا دردهای عضلانی دارند، بسیار انتخاب مناسبی است. از گذشته‌های خیلی دور، اطبای سنتی دریافتند که پشم خواص درمانی دارد. شاید یکی از دلایل اینکه در گذشته اکثر لباس‌ها، لحاف و رواندازهای خود را از پشم گوسفند درست می‌کردند، همین موضوع بوده است.

پشم گوسفند به دلیل تاثیراتی که روی شبکه مویرگی بدن می‌گذارد، قوای بدن را زیاد می‌کند و سبب کاهش دردهای عضلانی می‌شود. همینطور با تاثیرات باور نکردنی که بر مفاصل و استخوان‌های بدن انسان می‌گذارد، درد مفاصل را درمان می‌کند. کسانی که در این زمینه ها دچار مشکل هستند می‌توانند از پتوی خود در کنار گرما و سایر کارایی‌هایش به عنوان یک عامل درمانی هم بهره ببرند.

کسانی که هیچ مشکلی در مفاصل و عضلات خود ندارند، با استفاده از پتوی گوسفندی می‌توانند از این مشکلات که ناگزیر با افزایش سن و مرور زمان، برای انسان پیش می آید تا حد زیادی مقابله کنند.

 

معرفی انواع پتو گوسفندی

معرفی انواع پتو گوسفندی

پتو گوسفندی با توجه به شرکت تولیدکننده و اینکه تولید داخل یا خارج باشد انواع و ویژگی‌های متفاوتی دارد.

پتو گوسفندی دو نفره

پتو گوسفندی دو نفره با ابعاد 220 در 230 سانتی متر و وزن 2500 گرم تولید می‌شود. پتویی بسیار نرم و لطیف که جزء پتوهای بسیار زیبای بازار است. این پتو دو لایه بافته شده و در بافت آن از پشم خالص گوسفندی استفاده می‌شود.

از ویژگی‌های پتو دونفره گوسفندی به نداشتن پرزدهی، تنوع رنگ بالا، بسته بندی با کیفیت و زیبا، دارا بودن قابلیت شست و شو، رنگ مرغوب و ثابت و… می‌توان اشاره کرد.

پتو گوسفندی یک نفره

پتو گوسفندی یک نفره بسته به تولید کننده‌های مختلف، ممکن است اندک تفاوتی در ابعاد داشته باشد اما عمدتا ابعاد آن به صورت 160 در 220 سانتی متر است. پتو یک نفره گوسفندی، در انواع تک لایه و دولایه موجود در بازار است.

از ویژگی‌های پتو گوسفندی یکنفره می‌توان به نرمی، تنوع رنگ بالا، بسته بندی مناسب و باکیفیت، عدم پرزدهی، نداشتن الکتریسیته ساکن، قابل شست و شو بودن و… اشاره نمود.

 

پتو پلیسه گوسفندی

پتو پلیسه گوسفندی

یکی از پتوهای خیلی زیبا، نرم و لطیف بازار، پتو پلیسه گوسفندی است. این پتو با ابعاد 150 در 220 سانتی متر تولید می‌شود. پتویی سبک که تنوع رنگ بالایی دارد، پرزدهی و الکتریسیته ساکن ندارد، بعد از شستن رنگ رفت و آب رفت ندارد و جزء پتوهایی می‌باشد که تقاضای زیادی از جانب مشتریان دارد.

پتو گوسفندی مسافرتی دو لایه

پتو گوسفندی مسافرتی یک پتوی خزدار، نرم، لطیف، سبک و کم حجم است. قابل شستن است و برای شست و شوی آن حتما باید به نکات ذکر شده در برچسب شست و شو یا بروشور محصول دقت و آن نکات را رعایت کنیم.

پتو گوسفندی پشت خزدار

پتو گوسفندی پشت خزدار، پتویی بسیار گرم و لطیف است. این پتو اغلب به صورت یک نفره در بازار دیده می‌شود اما انواع دو نفره خاص آن هم وجود دارد. پتو پشت خزدار پتویی، بسیار زیبا و دارای تنوع رنگ بالا است. به دلیل ویژگی‌هایی که دارد انتخاب خوبی به عنوان پتوی چهار فصل است.

پتو ژله ای گوسفندی

پتو ژله‌ای گوسفندی هم به صورت یک نفره با ابعاد 160 در 220 سانتی متر و وزن 1600 گرم و هم دو نفره با ابعاد 200 در 220 سانتی متر در بازار موجود است. پتویی دو لایه و ضخیم و دارای طرح برجسته است که بسیار مناسب برای تمام فصول سال است.

 

پتو پشم دار گوسفندی مدل پرنسس

پتو پشم دار گوسفندی مدل پرنسس

پتو مدل پرنسس گوسفندی یک پتوی دو لایه است. این محصول به گونه ای بافته شده که یک طرف آن ژله ای و طرف دیگر آن پشم برجسته است. ابعاد آن مناسب برای یک نفر و ضخیم و دورو است که کیفیت مناسبی هم دارد.

سمتی از پتو که پشم برجسته دارد اصولا سفید رنگ اما سمت ژله‌ای پتو در رنگ‌های بسیار متنوع و جذاب تولید می‌شود. نرمی و لطافت دل‌ نشین، عدم پرز ریزی، رنگ ثابت و نداشتن رنگ رفت و آبرفت بعد از شستشو از خصوصیات بارز آن است.

پتو گوسفندی مادام کوکو

پتو گوسفندی مادام کوکو، دارای کیفیت بسیار عالی و محصول کشور ترکیه است. ابعاد یک نفره و دونفره آن را می‌توانید به راحتی تهیه کنید. این نوع پتوی گوسفندی به صورت دو لایه تولید شده که یک لایه آن پشم خالص و لایه دیگر آن ماکرو فایبر لوله‌ای راه راه استفاده شده است.

پتو مادام کوکو همراه یک عدد کوسن دورو و رو بالشتی دو رو به فروش می‌رسد. پتویی مرغوب، بسیار لطیف و قیمت مناسبی هم دارد. قابل شستن است ولی برای شست و شو باید به نکات توضیح داده شده در بروشور توجه شود.

پتو گوسفندی مادام کوکو پرزدهی و الکتریسیته ساکن ندارد، یعنی جرقه نمی‌زند و رنگ بندی خیلی متنوعی از آن در بازار موجود است.

پتو گوسفندی آلتمیت

پتو گوسفندی آلتمیت با ابعاد یک نفره 150 در 200 سانتی متر و دو نفره 200 در 230 سانتی متر در بازار موجود است. این پتو در طرح‌های گل برجسته و معمولی تولید می‌شود.

از نظر زیبایی پتو گوسفندی آلتمیت جزء بهترین های بازار است و با تنوع رنگ بالایی به بازار عرضه می‌گردد. از دیگر ویژگی های آن نرمی، لطافت، نداشتن پرز ریزی، بسته بندی جذاب، قابل شست و شو بودن و… است.

 

نحوه خرید پتو گوسفندی

نحوه خرید پتو گوسفندی

برای خرید هر مدل از انواع پتو گوسفندی کافی است به سایت پتوکده مراجعه کنید. با مراجعه به سایت، شما می‌توانید انواع مختلف پتوهای گوسفندی را از لحاظ طرح، رنگ، ابعاد، قیمت، کیفیت و… مقایسه کنید. بدین صورت یک انتخاب آگاهانه و درست خواهید داشت. از طرفی سفارش مستقیم و عمده از سایت، در اقتصادی کردن بسیاری از هزینه ها به شما کمک خواهد کرد.

 

معرفی پتو حوله ای

معرفی پتو حوله ای

پتوی حوله‌ای یکی از پتوهای موجود در بازار و دارای انواع گل برجسته و معمولی می‌باشد. پتو حوله‌ای یک پتوی سبک و کم حجم است که به دلیل سبکی در بافت، به راحتی قابل شستشو است.

انواع خیلی متفاوتی از پتو حوله‌ای در بازار وجود دارد مثل پتو حوله‌ای مخملی، پتو حوله‌ای گلدار و… تنوع رنگ پتوهای حولهپ‌ای بسیار زیاد است به طوری که رنگ‌های زنده و زیبای آن هر کسی را جذب خود می‌کند.

پتو حوله‌ای تقریبا جزء نسل جدید پتوها به حساب آمده و از جمله کالاهای صادراتی صنعت نساجی ایران است. پتو حوله‌ای با توجه به بافت مناسبی که دارد، نکات و استانداردهای بین‌المللی در بافت و تولید آن رعایت می‌شود.

کیفیت تولید بالا و رنگ بندی جذاب و تنوع زیاد طرح و… از مختصات پتوهای حوله‌ای است که تاجران خارجی تمایل زیادی به خرید آن دارند. به همین دلیل صادرات پررونقی نیز دارد.

 

معرفی پتو موهر

معرفی پتو موهر

پتو موهر تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد. از جمله می‌توان پتو نوزادی موهر، پتو کودک موهر، پتو مسافرتی موهر، پتو یک نفره، دو نفره موهر و… را نام برد.

پتو مسافرتی موهر

ابعاد این منسوج 154 در 220 سانتی متر و بسیار سبک است به طوری که برای حمل و جا به جایی در مسافرت، این پتو را یک گزینه بسیار استثنائی کرده است. این پتو دارای حجم بسیار کم و به راحتی قابل حمل است. در کنار همه این مزایا نرم و لطیف بوده، گرمای خیلی خوبی دارد. همچنین به راحتی شسته می‌شود، پرز نمی‌دهد و بسته بندی مناسبی دارد که حمل آن را در سفر آسان تر کرده است.

پتو نوزادی موهر

انتخاب پتوی نوزاد یک انتخاب بسیار حساس است. خانواده ها اغلب قبل از تولد فرزندشان به خرید وسایل اتاق خواب و وسایل مورد نیاز برای تولد نوزادشان می‌پردازند و بدون استثنا دوست دارند پتویی که خریداری می‌کنند بسیار زیبا و جذاب باشد.

از طرفی پتوی خریداری شده برای نوزاد حتما باید دارای ویژگی های خاص باشد. از جمله ضد حساسیت بودن، گرمای کافی، قابل شست و شو بودن، پرز ندادن و…جزء این موارد است.

گاهی اوقات که نوزادان به خواب نمی‌روند، مادر همه عواملی که ممکن است باعث بی خوابی فرزندش شده را چک می‌کند اما متوجه دلیل بی تابی او نمی‌شود. جالب است بدانید متخصصین اطفال و طب سنتی می‌گویند در بعضی مواقع، این ناآرامی و نخوابیدن یک دلیل ساده دارد. نوزاد گرمای محیط اذیتش می‌کند و نمی‌تواند به زبان بیاورد، پس یا گریه می‌کند یا نمی‌خوابد.

مادران معمولا بچه ها را کامل می‌پوشانند و پتو هم روی آنها می اندازند، گرمای زیاد نوزاد را اذیت می‌کند. پس باید دقت کنیم پتوی نوزاد گرما و ضخامت مناسبی داشته باشد. بنابراین نه خیلی ضخیم و گرم که باعث بالا رفتن دمای بدن کودک شود و نه آنقدر نازک که باعث سرمای نوزاد شود.

پتوی موهر نوزادی تمام ویژگی های لازم را دارد. گرمای مناسبی دارد، با شست و شوی زیاد خراب نمی‌شود، لطافت خود را از دست نمی‌دهد و رنگش تغییر نمی‌کند. همچنین از طول عمر و ماندگاری خیلی خوبی دارا است، بسیار نرم و لطیف و مناسب پوست نازک و حساس نوزاد است و کاملا آنتی باکتریال می‌باشد. این پتو به طور کامل دوردوزی شده به گونه‌ای که علاوه بر زیبایی که به پتو داده از نخ کش شدن آن هم جلوگیری میکند.

 

پتو کودک موهر

پتو کودک موهر

پتو کودک موهر در ابعاد 100 در 140 سانتی متر بافته شده که اندازه‌ای مطلوب برای کودکان است.

ویژگی های پتو کودک موهر عبارت اند از:
• دوخت منظم در لبه های پتو
• نرمی و لطیف بسیار
• قابلیت شست و شوی آسان با دست و ماشین لباس شویی؛ نکته قابل ذکر دمای 30 درجه سانتی گراد آب در هنگام شست و شو است.
• بسته بندی زیپ دار، دسته دار، زیبا و با کیفیت که حمل آن را آسان می‌کند.
• و در نهایت جنس پنبه عالی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما