توزیع کننده پتو سربازی مینک

پتو سربازی مینک همان پتوی نمدی می باشد که به وسیله دستگاه و شرایط مختلف به صورت پتوی مینک در آمده است که مخصوص ارگان های مانند پادگان می باشد و مخصوص سربازان است. پادگان ها و ارگان های دیگر مانند خوابگاه ها یا بیمارستان ها می توانند برای خرید این کالا به توزیع کننده پتو نمدی سربازی مراجعه نمایند و یا با مراجعه به سایت مربوطه می توانید این کالا را سفارش دهید.توزیع کننده پتو سربازی مینک

مشخصات انواع پتو سربازی

مشخصات انواع پتو سربازی اگر بخواهیم در مورد انواع پتو سربازی سخن بگوییم اولین مورد قابل توجه رنگ این نوع پتوها می باشد که به رنگ خاکستری، توسی، قهوه ای می باشد و همه با این رنگ ها این نوع پتوها را می شناسند. از دیگر مشخصه این نوع پتو جنس آن می باشد که از الیاف پلی استر می باشد و بسیار گرم است که بیشتر برای فصل زمستان مناسب می باشد.

برخی از این پتوها نماد نیروی انتظامی را بر روی خود دارند که بسیار زیبا و پر ابهت است. به راحتی می توانید این پتوها را درون لباسشویی و یا لگدمال کردن بشویید بدون آنکه نگران پاره شدن و یا خراب شدن آن باشید. با هر موادی می توانید آن را بشویید چون در مقابل این مواد مقاومت بالایی نشان می دهد. طول عمر بالایی که دارد آن را در بین انواع پتوها متمایز کرده است و اغلب افراد بعد از تمام شدن دوره سربازی تا چندین سال از این پتو استفاده می کنند.

پتو یشمی ضخیم سربازی بهترین بافت را دارد و پرزهای آن کنده نمی شود که این امر از به وجود آمدن آلرژی های تنفسی جلوگیری می کند. الیاف پلی استر که در بافت این پتو استفاده شده است با پوست بدن انسان سازگاری دارد و به سطح پوست آسیب و یا آلرژی ایجاد نمی کند.

فروش مرغوب ترین انواع پتو سربازی مینک

فروش مرغوب ترین انواع پتو سربازی مینک امروزه تقاضا برای خرید پتو سرباز مینک افزایش یافته است و همین امر موجب افزایش تولید در این زمینه شده است که در نتیجه باعث کاهش قیمت پتو می شود.
فروش مرغوب ترین پتو در تولیدی ها با قیمت ارزانی انجام می گیرد و سایت ما آن را از تولید به مصرف به دست مشتری می رساند بدون آنکه هزینه های زیادی صرف رفت و آمد شود.

فروش ارزان این پتوها به صورت عمده و جزئی امکان پذیر است که فروش عمده آن از قیمت کمتری برخوردار است و پادگان ها و بیمارستان ها می توانند خرید سالیانه خود را به صورت عمده از ما با هزینه ناچیزی خریداری نمایند و با خرید مستقیم از ما از هزینه بیهوده جلوگیری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما